خبرهای داغ:
امام جمعه شوط:

تلاش برای حذف ایران در خلیج فارس جلوه‌ای از دشمنی آمریکا است

امام جمعه شوط گفت: تلاش برای حذف ایران در خلیج فارس یک جلوه دیگر از دشمنی آمریکا با ملت ایران است.
کد خبر: ۸۶۷۱۴۹۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سید محمد هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در جمع مردم، اظهار داشت: تلاش برای حذف کردن ایران اسلامی در خلیج فارس یک جلوه دیگر از دشمنی آمریکا با ملت بزرگ کشور ما است.

این مسئول گفت: به آمریکا نمی‌شود اعتماد کرد، بنابراین باید همواره نسبت به خدعه و حیله‌های دشمن با آگاهی رفتار کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه قرآن کریم در ارتباط با دشمنان اسلام به حضرت محمد مصطفی (ص) می‌‌فرماید «هرگز یهود و نصاری از تو راضی نمی‌شوند،تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌‏های آنها شوی، و از آیین(تحریف یافته) آنها، تبعیت کنی» اضافه کرد: دشمن به دنبال تسلیم شدن ما است.

امام جمعه شوط با اشاره به فرازهایی از بیانات ارزشمند رهبر انقلاب مبنی بر اینکه «من بارها گفته‌ام آمریکا بزرگترین دشمن ملت ایران است، به دشمن نمی‌شود اعتماد کرد»، خاطرنشان کرد: بارها مقام معظم رهبری فرمود‌اند «من به آمریکا خوش‌بین نیستم» به طوری که امروز امضای فرمایشات ایشان را با رفتارهای آمریکا می‌بینیم.

وی با اشاره به اینکه امروز ما به معنای واقعی کلمه و به صورت ملموس دشمنی استکبار جهانی آمریکای جهانخوار را شاهد هستیم، ادامه داد: بعد از توافق برجام شاهد اقدامات خصمانه سران این کشور هستیم به طوری که برای تاراج اموال ملت ما مصوبه صادر می‌کنند، همچنین برای حذف حضور نظامی ایران در خلیج فارس به سراغ کنگره و تشکیلات قانونی خود می‌روند.

این مسئول با اشاره به فرازهایی از بیانات رهبری مبنی بر «دشمن چه غلط‌های عجیب و غریبی می‌کند، او از آن طرف دنیا می‌آید رزمایش راه می‌‏اندازد آن وقت بر ما خرده می‌گیرد که شما چرا رزمایش می‌کنید» ادامه داد: وقتی ما در مقابل دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به قدرت‌نمایی دست نزنیم از نشان دادن مبانی و عناصر قدرت خودمان خودداری کنیم به طور قطع دشمن با جسارت و گستاخی بیشتری رفتار می‌‌کند.

ارسال نظرات