معاون آموزش و پرورش آستارا گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس دانش آموزان و فرهنگیان قافله سالار شهدای انقلاب اسلامی بودند.
کد خبر: ۸۶۷۱۴۸۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آستارا، سامان ساسانیان، معاون آموزش و پرورش آستارا  در یادواره شهدای دانش آموز این شهرستان که در دبیرستان جعفرنژاد برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید نقیب زاده و شهید آریه بندان، گفت: برگزاری یادواره های شهدا بهترین اقدام فرهنگی در مدارس می‌باشد و برگزاری اینگونه مراسم ها در مدارس یک نیاز لازم و ضروری است.

وی آسایش و آرامش کنونی کشور را مدیون و مرهون خون پاک شهدا دانست و افزود: برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز، حرکتی برای گرامیداشت یاد و خاطر رشادت‌های شهیدان است.

معاون آموزش و پرورش بندر آستارا با بیان اینکه شهدا جان خود را فدا کردند تا درس اخلاق، ایمان و شجاعت به همگان بدهند، تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس دانش آموزان و فرهنگیان قافله سالار شهدای انقلاب اسلامی بودند.

وی اضافه کرد: نسل امروز به ویژه نوجوانان و جوانان باید با فرهنگ شهادت، ایثار و معنویت آشنا شود زیرا نقش مهمی در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی دارند.

معاون آموزش و پرورش بندر آستارا با اشاره به اینکه شهدا مقام و منزلت رفیع دارند، اظهارکرد: به فرموده امام خمینی(ره) شهدای دانش آموز، رهبر انقلاب و امت هستند.

ساسانیان گفت: چشم امید ما به دستان کوچک، اندیشه های سترگ و دل های حماسه آفرین شماست و انتظار داریم با توکل به ذات القدس الهی و اسمتداد از ارواح مقدس شهدای دانش آموز مدبرانه و امیدورانه برای عزت، امنیت، پیشرفت، سربلندی و سرافرازی میهن مان تلاش کنید.

گفتنی است، خاطره گویی رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس پایان بخش این آیین معنوی در دبیرستان جعفرنژاد بندر مرزی آستارا بود.

ارسال نظرات