امام جمعه بافت:

سرسپردگی محض پاسداران از ولی امرمسلمین عامل نامگذاری ولادت سیدالشهداءبه روز پاسدار/مسئولینِ مانع اقتصاد مقاومتی در سفر رئیس جمهور آنالیز شوند

حجت الاسلام والمسلمین مهدیزاده: از جمله مطالبات مردم در این سفر، آنالیز برخی مسئولین استانی و شهرستانی است که مانع اقتصاد مقاومتی هستند که رئیس جمهور در این زمینه باید درایت لازم را به کار ببرد، هر چند که متاسفانه آب از سرچشمه گل آلود است.
کد خبر: ۸۶۷۱۴۸۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶


به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان به نقل از اقطاع: حجت الاسلام علی مهدی زاده، امام جمعه بافت، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به مبعث رسول اکرم(ص)،  اظهار داشت: مبعث نبی اکرم(ص)، اتمام اخلاق در بین جامعه اسلامی بود، که این رسالت  بزرگترین مانع اهداف استکباری است چرا که اگر این رسالت نهادینه شود استکبار نمی تواند قدم از قدم بردارد لذا تلاش می کند با داعش سازی و اهانت از جهانی و فرهنگی شدن آن جلوگیری کند.
حجت الاسلام مهدی زاده رعایت شئونات  در اعیاد شعبانیه ضروری دانست و  گفت: اگردر این اعیاد حرمت شکنی و حیا دری شود، این جشن به کام امام زمان(عج) تلخ خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: تبعیت محض از ولایت فقیه، عین تقوای الهی است، امروزه که جامعه ما در محاصره توطئه های استکبار قرار گرفته است برای نجات کشور باید تابع ولایت باشیم.
خطیب جمعه بافت، یکی از دلایل نامگذاری ولادت سیدالشهدا (ع) به روز پاسدار را، سرسپردگی محض پاسداران از ولی امر مسلمین در تمام ابعاد فکری و کاری خود و عدم اکتفا به شعار دادن دانست .
وی در خصوص اهداف آمریکا در مسئله برجام متذکر شد: آمریکا به دنبال تغییر نظام و تغییر رسالت نبوی است و در این راه ثابت قدم می باشد و یک از دلائل هشدارهای مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مبنی بر دشمن خواندن آمریکا، تسامح برخی مسئولینی است که ساده لوحانه به آمریکا نگاه می کنند ، می باشد.
مهدی زاده ادامه داد: اگر دیپلماسی مضحکانه کشور ما نبود آمریکا اینقدر جسور نمی شد.
وی با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان کرمان بیان داشت: رفع مشکلات و معضلات اقتصادی، اشتغال، حل مشکلات کارگران،راه اندازی کارخانه کرک و … از جمله مطالبات مردم این استان خصوصا شهرستان بافت می باشد که انتظار می رود رئیس جمهور مورد توجه قرار دهد.
امام جمعه بافت ادامه داد: از جمله دیگر مطالبات مردم در این سفر،  آنالیز برخی مسئولین استانی و شهرستانی است که مانع اقتصاد مقاومتی هستند یا در این راه کوتاهی می کنند که رئیس جمهور در این زمینه باید درایت لازم را به کار ببرد، هر چند که متاسفانه آب از سرچشمه گل آلود است.
وی همچنین جمله نوبخت، سخنگوی دولت نسبت به منتقدین، مبنی بر اینکه منتقدین برجام مثل اسرائیلی ها هستند را سخیف دانست و تصریح کرد: آیا نمی توان گفت که این جمله ساده لوحانه آقای نوبخت نشات گرفته از بی احترامی به فرمایشات  مقام عظمای ولایت در بحث برجام است؟

ارسال نظرات
آخرین اخبار