امام جمعه تربت حیدریه تاکید کرد: سپاه باید آفت‌هایی که انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند شناسائی و در مقابل آن برنامه‌ای مدون و مناسب طراحی کند.
کد خبر: ۸۶۷۱۴۵۸
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا عصمتی در خطبه های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و هفته پاسدار، اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک جریان زنده و ارزشی است و سپاه پاسداران بعنوان پاسدار این انقلاب، با حضور در همه عرصه ها باید از دستاوردها و ارزشهای انقلاب  دفاع کند.

وی ادامه داد: پاسداری از انقلاب اسلامی منحصر به مرزهای جغرافیایی نیست؛ هر چند که امروز رزمندگان اسلام در سپاه و بسیج و ارتش در حال مبارزه با جبهه استکبار هستند، اما سپاه با ورود به عرصه های اقتصادی و فرهنگی باید حافظ ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد.

رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی اذعان کرد: باید آفت ها و آسیب هائی را که انقلاب اسلامی تهدید می کند را شناسائی و در مقابل آن برنامه ای مدون و مناسب طراحی شود، لذا یکی از نهادهای که باید این رسالت را اجرائی نماید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد که بحمدالله تاکنون نقش بسزایی در پاسداری از آرمانهای انقلاب داشته است.

خطیب جمعه تربت حیدریه در بخشی دیگر از سخنان خود بزرگترین مانع هدایت انسانها را جریان جاهلیت و استکبار عنوان کرد و افزود:  این جریان قبل از بعثت حضرت رسول اکرم(ص) وجود داشته و امروز هم با عناوین و اشکال مختلفی حضور دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها