امام جمعه موقت میبد در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به بدعهدی های امریکا در برجام گفت: امریکا همان امریکاست و امروز با پوشیدن دست کش های مخملین چهره عوض کرده است.
کد خبر: ۸۶۷۱۴۴۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از میبد آدینه، حجت الاسلام والمسلمین کارگر افزود : بعضی ها خیال می کردند اگر مقامات ما با امریکا و کشورهای غربی به مذاکره بنشینند قرار است همه مسائل کشور حل شود.

خطیب جمعه موقت میبد با بیان اینکه بعضی افراد خوشبین هم وعده هایی می دادند تصریح کرد : اما دیدیم با همه توصیه های مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه به امریکا و کشورهای غربی اعتمادی نیست ؛ بعد از ۲ سال لبخند زدن ها ، دست فشردن ها و رفت و آمد و جلسات داخل و خارج در عمل هیچ فایده ای نداشت و چه اتفاقی افتاد.

وی با تاکید بر اینکه این تعداد قراردادها هم خیلی ها با یک اخم امریکا از مسیر خود خارج می شود گفت : بنابراین نباید امید داشته باشیم چرا که آنها چه قبل از برجام و چه بعد از برجام ما را تحریم می کنند .

امام جمعه موقت میبد تحریم قبل از برجام را عزتمندانه و بعد از برجام را به قضاوت مردم گذاشت و تصریح کرد : بنابراین ضمن قدردانی از همه خدمات و زحمات مقامات کشورمان انتظار داریم ؛ به توان داخلی توجه کنند.

حجت الاسلام کارگر گفت : مسئولین ما باید دست دشمن را بخوانند و پیشاپیش به تک آنها پاتک بزنند .

وی با اشاره به دست درازی امریکا به ثروت ملی ایران و موضع گیری های مسئولین در قبال آن گفت : این تحرکات مسئولین قابل ستودنی است اما دیر هنگام بود و باید بلافاصله با همین قراردادهایی که داریم راهی بدون اینکه به نقض برجام بیانجامد دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام بگذاریم .

حجت الاسلام کارگر با بیان اینکه اگر ظرف این دو سال مسئولین ما به کارخانه ها ، کارگران ، نخبگان و صاحبان سرمایه و صنعت سر می زدند و دست آنها را می فشردند امروز چنین مشکلاتی نداشتیم، افزود : ما در داخل کم سرمایه انسانی و اقتصادی نداریم و مقامات باید ملت را دریابند و به توان داخلی تکیه کنند.

وی در ادامه سالروز ولادت اباعبدالله حسین علیه السلام و روز پاسدار ، ابوالفضل العباس و روز جانباز و امام سجاد (ع) را به همه شیعیان و دوستاران اهل بیت (ع) تبریک گفت .

امام جمعه موقت میبد با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در توصیف جانباز گفت : جانبازان از وادی شهادت بازگشته اند اما نه به اختیار خود بلکه با تقدیر و مشییت الهی در دنیا مسکن گذیده اند ؛ تلخی ماندن را با شیرینی ادای تکلیف جبران می کنند ؛ آنان مانده اند تا به ما در راه ماندگان ، راه رستگاری را بیاموزند و حضور جانبازان در جامعه ما به اندازه انقلاب قیمت دارد.

وی ، پنج شنبه سالروز لغو کاپیتولاسیون در ایران در سال ۱۳۵۸ را هم گرامی داشت و گفت : امریکا با کاپیتولاسیون ملت ایران را از سگ های امریکا پست تر کرده بود و اگر کسی در ایران حتی مقام عالی ایران سگ امریکایی را زیر می گرفت بازخواست می شد اما اگر یک آشپز امریکایی شاه ایران را زیر می گرفت هیچ کس حق اعتراض نداشت .

ارسال نظرات