مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی بزک‌کردن برجام را ناظربه انتخابات 96 دانست و گفت: عده‌ای درمورد برجام دروغ‌نمایی می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۷۱۴۲۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت‌الاسلام "مهدوی‌سیرت" با بیان اینکه دولت‌مردان از حربه تبلیغات برای خوب نشان‌دادن کار خود استفاده می‌کنند، اظهارات مقامات آمریکا را ناظربه فضاسازی مبنی‌بر جلوگیری از ساخت بمب هسته‌ای در ایران و تسلط بر ایران توصیف‌کرد و اظهارداشت: نه دولت ایران و نه دولت آمریکا آنچه نشان‌می‌دهند از برجام به دست نیاوردند.

وی با بیان اینکه نه‌تنها تحریم‌ها از جانب آمریکا برطرف‌نشده که اضافه هم شده، افزود: همان‌طور که رهبری فرمودند، آمریکا هیچ اعتقادی به برجام ندارد و عامل به آن نیست.

حجت‌الاسلام مهدوی‌سیرت با اشاره به اینکه هیچ‌گاه دشمن دل‌سوز ما نیست، ریشه مشکل غرب با ایران را در شیعه‌بودن ما عنوان‌کرد و گفت: چون در مبانی فکری شیعه، تفکر استکبارستیزی وجوددارد، مستکبرین همواره در مقابل ما قراردارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی بزک‌کردن برجام را ناظربه انتخابات 96 دانست و گفت: عده‌ای درمورد برجام دروغ‌نمایی می‌کنند.

حجت‌الاسلام مهدوی‌سیرت با بیان اینکه سابقه استکبار نشان می‌دهد اهل صداقت نیست تاکیدکرد: دولت باید نسبت‌به دشمن -که اهل صداقت نیست، بی‌اعتماد باشد و حقایق را صادقانه به مردم اعلام‌کند.

وی با اشاره به هزینه‌های برجام، توجیه اقتصادی آن را کتمان حقیقت خواند و تصریح‌کرد: ماه پشت ابر نمی‌ماند و روزی مردم حقایق را خواهندفهمید و آن‌روز آبرویی برای این افراد نخواهدماند.
ارسال نظرات