خبرهای داغ:
مراسم سالگرد شهادت استاد شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با حضور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم در مسجد صاحب الزمان(ع) قنوات برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۱۴۰۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام احمد ولی زاده طی سخنانی در مراسم هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در شهر قنوات، با اشاره به آثار و مجموعه تالیفات استاد شهید مطهری بر لزوم مطالعه آثار این متفکر شهید از سوی جوانان تاکید نمود.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) آثار استاد مطهری را استثنایی و آموزنده بر شمرده اند، اظهار داشت: یکی از راهکارهایی که دشمنان انقلاب اسلامی دنبال می کنند نفوذ در تمامی ابعاد جامعه است و مقام معظم رهبری در بیانات خود مکررا به آن اشاره نموده اند و لذا برای مصون ماندن از این موضوع، باید بصیرت افزایی نمود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در بخش دیگری از سخنانش افزود: آنچه کشور ما را در مقابل دشمنان و استکبار جهانی محافظت می نماید، ایستادگی و مقاومت و تقویت در درون کشور است و ما باید با تقویت اقتصاد مقاومتی و بهبود شرایط جامعه، کشور را از تحریمها و تهدیدها حفظ نماییم.

در این مراسم، حجت الاسلام خلیفه سلطانی معاون عقیدتی سیاسی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، حجت الاسلام احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) و اعضای شورای فرماندهی حوزه21 شهید جلالی به همراه بسیجیان و اقشار مردم حضور داشتند.

ارسال نظرات