رزمایش گردان‌های الی بیت المقدس و کوثر محور شهید شوشتری به یاد "سردار شهید محسن قاجاریان" و "شهدای مدافع حرم" در منطقه عمومی باغرود نیشابور آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۷۱۳۹۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور در حاشیه مراسم افتتاحیه این رزمایش که در نمازخانه پادگان شهید هاشمی نژاد این شهرستان برگزار شد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، هدف از برگزاری این رزمایش را کسب آمادگی رزمی، مردمی کردن دفاع و اجرای ماموریت دفاعی، امنیتی و امدادی در مقابله با تهدیدات دشمنان خارجی و داخلی اعلام کرد.

سرهنگ پاسدار سید علی اکبر حسینی اظهار داشت: در رزمایش الی بیت‌المقدس بسیج نیشابور 2330 ‌بسیجی در قالب 9 گردان بیت‌المقدس، یک گردان کوثر و چهار گردان امنیتی شرکت کردند.

حسینی ادامه داد: تاکتیک‌های ضد هلیبرن، کمین و ضدکمین، عملیات تاخیری، مقابله با ناآرامی‌ها، کنترل معابر وصولی، عملیات امداد و نجات در مقابله با حوادث غیرمترقبه و بمباران‌های هوایی و موشکی، راهپیمایی تاکتیکی شبانه از دیگر برنامه‌های این رزمایش دو روزه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور گفت: اگر امروز همه دشمنان ما سرتعظیم در مقابل ملت ایران آوردند به خاطر آمادگی و جانفشانی شما رزمندگان دردفاع از ولایت و ارزش‌های انقلاب است، ارزش حضور شما در این رزمایش و صحنه های مورد نیاز برابری می کند با امنیت کشور و منطقه و جهان.

وی تاکید کرد: اگر امروز ایران امن ترین کشور است از برکت حضور شما سربازان ولایت است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها