مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ناحیه آستارا:

مسئولان ظرفیت شنیدن مشکلات کارگران را داشته باشند

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ناحیه آستارا از کارگران به عنوان قشر مظلوم جامعه نام برد و اظهارکرد: مسئولان ظرفیت شنیدن مشکلات کارگران را داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۷۱۳۸۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از آستارا، حجت الاسلام و المسلین یحیی عبادیان، در مراسم تجلیل از کارگران بسیجی که در محل سالن ولایت سپاه ناحیه آستارا برگزار شد اظهارکرد: اسلام دین کار و کارگر است و پیامبر اسلام دست کارگر را بوسید.

وی افزود: کارگران در دوران هشت سال جنگ تحمیلی در عملیات های مختلف حضور داشتند و جانشان را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: امروز نیز کارگران با تلاش و کوشش خود در راستای عمران و آبادانی ایران اسلامی گام بر می‌دارند.

حجت الاسلام عبادیان از کارگران به عنوان قشر مظلوم جامعه نام برد و اظهارکرد: مسئولان ظرفیت شنیدن مشکلات کارگران را داشته و در راستای حل مشکلاتشان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی به نقش کارگران در تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: در کنار تولیدی که در کشور می‌شود باید بازاریابی انجام گیرد و کالاهای ایرانی صادر شود و جلوی واردات نیز گرفته شود.

حجت الاسلام عبادیان در پایان با بیان اینکه دولت هم نقاط قوت و هم نقاط ضعف دارد، گفت: دولت باید نقاط ضعف ها را برطرف و در راستای تقویت نقاط قوت گام بردارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار