خبرهای داغ:
همزمان با فرارسیدن روز معلم، استادان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با گردهم آمدن، یاد و خاطره ی شهید مطهری را زنده نگه داشتند.
کد خبر: ۸۶۷۱۳۰۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، این مراسم نورانی روز چهارشنبه با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان همراه بود، حاضران از بیانات حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسین طباطبایی بهره مند شدند.
حجت الاسلام طباطبايي، کودک خرسالی است که در دهه ی هفتاد شگفت انگیزترین کودک دنیا در عرصه حفظ قرآن شد و معجزه دیگری از آیات نورانی آخرین کتاب آسمانی خداوند را به رخ دنیا کشید.

وی با اشاره به جایگاه ویژه ی تعلیم و تربیت، قرآن کریم را معلمی بزرگ برای انسان ها عنوان و خاطرنشان کرد: این کتاب آسمانی در خصوص همه ی ابعاد زندگی ما بهترین مطالب و راهنمایی ها را ارائه داده است که باید از آن استفاده کنیم.
حجت الاسلام طباطبایی با تاکید بر مقام رفیع معلمان و استادان، افزود: امیدوارم نیت همه ی ما از تعلیم و آموزش، رسیدن به معرفت و خداوند متعال باشد.


همچنین خانم دکتر زاهدی، استاد دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی دیگر میهمان این مراسم بود که ضمن تقدیر از برگزارکنندگان مراسم، مطالبی در خصوص اهمیت نقش دانشگاه ها در توسعه ی کشور بیان کرد.


شایان ذکر است به مناسبت فرارسیدن عید بزرگ مبعث، محفل انس با قرآن کریم با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسین طباطبایی، نابغه ی قرآنی کشور برگزار شد.
اجرای  تواشیح، شعرخوانی و ... از دیگر برنامه های متنوع این مراسم بود. در پایان این مراسم با تقدیم هدایایی از استادان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تقدیر شد.


9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها