مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه استاد مطهری در پاسداری از مرزهای ایدئولوژیک حساسیت داشت و قلبش می‌تپید، افزود: وی همواره نگران انحراف ها و کژی هایی بود که در این روند در حال شکل گیری بود.
کد خبر: ۸۶۷۱۳۰۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آستارا، حجت الاسلام یحیی عبادیان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان که در محل سپاه ناحیه برگزار شد با تبریک هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت: استاد شهید مطهری دارای ویژگی های منحصر به فردی بود، که هر چه قدر از تاریخ انقلاب اسلامی می‌گذرد خلاء وجودی این مغز متفکر و اندیشمند بیش از پیش احساس می‌شود، البته این سخن بدین معنا نیست که جامعه اسلامی از داشتن چهره های برجسته علمی دیگر محروم است؛ اما بدون اغراق هیچکس نمی‌تواند جایگاه مطهری را همچون او، در تمام ابعاد و زمینه ها داشته باشد.

وی با بیان اینکه استاد مطهری در پاسداری از مرزهای ایدئولوژیک حساسیت داشت و قلبش می‌تپید، افزود: وی همواره نگران انحراف ها و کژی هایی بود که در این روند در حال شکل گیری بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا ادامه داد: استاد مطهری با تمام وجود این فاجعه تلخ را لمس کرده بود که انحراف های فکری و عقیدتی می‌تواند، کیان اسلام و جامعه اسلامی را به شدت تهدید کند و راه درست برخورد با این انحراف ها را نیز بیان می‌کرد.

حجت الاسلام عبادیان با اشاره به اینکه یکی از ویژگی های استاد مطهری دفاع از روحانیت اصیل بود، اظهارکرد: تاریخ فرهنگ انسان ساز اصیل اسلامی، روشنگر این حقیقت انکارناپذیر است که پاسدار راستین مرزهای فرهنگی و ایدئولوژیک اسلام ناب روحانیت اصیل بوده است.

وی با بیان اینکه استاد مطهری برخلاف بسیاری از چهره هایی که شخصیتی تک بعدی دارند، انسان چند بعدی بود، افزود: استاد مطهری همه سونگر بود و در تمامی زمینه های فلسفی، کلامی، تفسیری، اخلاقی، تاریخی، اجتماعی و ... صاحبنظر بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: دلایل بارزی که این ادعا را ثابت می‌کند، آثار گران بهایی است که از او به یادگار مانده است.

حجت الاسلام عبادیان با اشاره به اینکه استاد شهید مرتضی مطهری در حقیقت اسوه و نمونه بارزی از تربیت یافتگان اسلام، قرآن و مکتب انسان ساز ائمه اطهار(علیه السلام) است، گفت: شناخت نیازها یکی دیگر از ویژگی های استاد بود و شهید مطهری بر خلاف افرادی که بدون توجه به نیازهای اساسی جامعه سخن می‌گویند، سخن و قلمش در مسیر پاسخگویی به نیازهای اساسی جامعه بود و به همین جهت سعی می‌کرد ابتدا نیازها را بشناسد و آن گاه سخن بگوید و بنویسد.

ارسال نظرات