مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبي:
مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبي شناخت و مبارزه با جریان‌های انحرافی را مهمترين ويژگي شهيد مطهري(ره) دانست.
کد خبر: ۸۶۷۱۲۶۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به همت نمايندگي ولي فقيه در سپاه فريمان و با حضور جمع كثيري از مربيان عقيدتي سياسي، هاديان سياسي، مربيان آموزش نظامي و طرح صالحيـن، مراسم «همايش ياد مطهر» در محل نمازخانه ناحيه فريمان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام نوفرستي؛ مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه درسپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبي كه بعنوان سخنران ويژه در اين مراسم حضور داشت، به ايراد سخن پرداخت. 

وی در ابتدا با اشاره به مناسبت هاي ماه مبارك رجب،  مبعث حضرت رسول(ص) و هفته عقيدتي سياسي و هفته معلم را به حاضرين تبريك گفت و بيان داشت: انبياء و ائمه اطهار (ع) رسالت مهم برعهده داشتند؛ رسالت اول تبيين اسلام ناب، و نشان دادن راه خدا به مردم،  رسالت دوم تبيين و تشريح مسئله امامت و رسالت سوم تلاش براي شكل گيري و تشكيل حكومت الهي .

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه انصار الرضا(ع) سپس به تشريح رسالت هاي يادشده پرداخت و به نقش پيامبران، ائمه اطهار(ع) و فقهاي دين در عصر غيبت  اشاره نمود و اظهار داشت: شهيد مطهري به عنوان شاگردي از مكتب اسلام نقش به سزايي در شناساندن و تبيين رسالت هاي انبياء و اولياء الهي داشت و همين باعث شد كه حضرت امام خميني(ره) شهادت وي را ثلمه اي در اسلام بداند.

وی در ادامه سخنان خود، مهمترين ويژگي شهيد مطهري را شناخت عميق وي از جريانات و مبارزه با جريانات انحرافي دانست و گفت: شهيد مطهري با تبيين رسالت هاي انبياء الهي با جريانات انحرافي مبارزه كرد و شهادت وي دليل و سند اين مبارزه است.

حجت الاسلام نوفرستي پيروي از ولايت و داشتن بصيرت را براي مواجهه با عصر پيچيده امروز لازم دانست و گفت: دشمنان اسلام تمام توان خود را براي از بردن رسالت مهم انبياء الهي و ائمه اطهار(ع) در پيش گرفته اند و با تمام قوا به ميدان آمده اند و اگر تلاش و جانفشاني شهدا نبود ما مي بايست در داخل كشور با آنها مي جنگيديم.

وی ادامه داد: بايد باور كنيم كه انقلاب زنده است و بيداري اسلامي در سطح جهان يك حقيقت است.

در ابتداي اين مراسم كه تعدادي از مسئولين شهرستان و اعضای شوراي حوزه‌ها و كانون‌هاي بسيج شهرستان حضور داشتند، حجت الاسلام علي اصغر سليماني؛ مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه فریمان به ايراد سخن پرداخت و ضمن خيرمقدم و تبريك هفته عقيدتي سياسي به مربيان و بسيجيان، برنامه هاي نمايندگي ولي فقيه در سطح ناحيه و حوزه هاي مقاومت را تشريح نمود و تعميق معنويت و افزايش بصيرت را از شاخص ترين مأموريت هاي اين نهاد دانست.

شايان ذكر است در پايان مراسم از مربيان عقيدتي، آموزش نظامي، هاديان سياسي و سرگروه‌هاي فعال صالحين و فرهنگيان نمونه بسيجي با حضور مسئول نمايندگي و فرمانده گردان امام حسين(ع) و جانشين فرمانده ناحيه و مسئولين شهرستان تقدير به عمل آمد.

همچنين در اين مراسم و به مناسبت عيد مبعث، حاضرين از مداحي جلال تعقيبي از ذاكرين اهل بيت(ع) بهره مند شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها