معاون فرماندار تربت جام بیان داشت: بسته کاملی از برنامه‌های فرهنگی از جمله عفاف و حجاب، طراحی لباس‌های اسلامی، تذکر لسانی، کرسی های ازاد اندیشی در شهرستان در حال تهیه و تدوین است.
کد خبر: ۸۶۷۱۲۶۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، احمد شافعی در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب  شهرستان تربت جام گفت: روند مطالبه های جوانان و نوع نگرش و نگاه آنان عمیقاً عقلانی و منطقی است.

وی افزود: برای پاسخگویی به پرسش های به روز جوانان باید از نگاه خودشان جامعه را دید و سپس به مطالبات آنان پاسخ داد و باید رویکرد ما در ارائه فعالیت های فرهنگی برابر مطالبه آنان باشد.

وی تأکید کرد: باید رویکرد مدیران در برخورد با ارباب رجوع اخلاق مدارانه و اخلاق محورانه باشد، زیرا در سایه این نگاه است که ارباب رجوع از نوع برخورد مدیر قانع می شود.

شافعی با تأکید بر تهیه بسته های فرهنگی عفاف و حجاب، توجه تولید کنندگان به طراحی لباس‌های شکیل و اسلامی، ایجاد کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها، تذکرات لسانی و جایگزین نمودن برنامه های فرهنگی آیینی و مقامی در شهرستان گفت: بسته کاملی از فعالیت ها و برنامه های فرهنگی در دست اجرا و در حال تهیه و تدوین است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها