خبرهای داغ:
رییس دانشگاه آزاد اسلامی دزفول از برگزاری ششمین مسابقه ملی نانو در استان خوزستان، در حوزه‌های دزفول، اهواز و بهبهان خبر داد و گفت: در استان حدود 260 نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۸۶۷۱۲۴۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹

ناصر سراج‌خرمی در گفت‌وگو با خبرنگار علمی و آموزشی خبرگزاری بسیج، منطقه خوزستان، اظهار کرد: مسابقات ملی نانو با هدف ایجاد یک فضای رقابتی بین افرادی که در زمینه نانو فعالیت می‌کنند و آشنایی افراد مختلف با نانو، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این‌که ثبت‌نام برای شرکت در این مسابقات تا روز گذشته ادامه داشت، افزود: در استان تاکنون حدود 260 نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 109 نفر از نهاد ترویجی نانو در دانشگاه آزاد دزفول بوده‌اند؛ بیشترین آمار ثبت‌نامی‌های مربوط به داتنشجویان رشته‌های علوم پایه و فنی مهندسی است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی دزفول با اشاره به برگزاری آزمون در دانشکده دکتر حسابی (دانشکده علوم) این دانشگاه، گفت: ثبت‌نام در این مسابقات هیچ‌گونه شرایط خاصی نداشته است و هر کس با هر رشته و در هر مقطع تحصیلی می‌توانست برای شرکت در این مسابقات ثبت‌نام کند.

سراج‌خرمی خاطرنشان کرد: این آزمون سرفصل‌های خاصی دارد که در سایت ستاد نانو به آدرس edunano.ir عنوان شده‌اند؛ در دانشگاه آزاد دزفول این سرفصل‌ها در قالب دوره‌های آموزشی نانو برای دانشجویان تدریس می‌شود.

وی ادامه داد: آزمون به‌صورت پرسش‌های چهارگزینه‌ای برگزار می‌شود؛ زمان شروع آزمون ساعت 10 صبح و مهلت اتمام پاسخگویی ساعت 13 خواهد بود؛ البته برای افرادی که مایل به دریافت گواهی تدریس از ستاد نانو هستند چهار سؤال تشریحی نیز درنظر گرفته شده است که این افراد باید در مدت یک‌ساعت از ساعت 12 تا 13 به این سؤالات پاسخ دهند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی دزفول تصریح کرد: متقاضیان باید هنگام حضور در حوزه علاوه بر کارت ورود به جلسه کارت ملی نیز همراه داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها