خبرهای داغ:
امام جمعه موقت هندیجان گفت:پیامبر اسلام ص بالاترین مقام نبوت را دربین تمام پیامبران داشت.
کد خبر: ۸۶۷۱۲۴۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
 به گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان ،مراسم جشن مبعث پیامبر اسلام ص پیش از ظهر پنج شنبه باحضور امام جمعه ،امام جمعه موقت ، معاون فرماندار،پرسنل سپاه و بسیجیان ،فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی و پرسنل گردان عملیاتی امام رضا ع ، روحانیت و جمعی از مردم و مسؤلان محلی در دفتر امام جمعه هندیجان برگزار شد. 
حجت الاسلام والمسلمین جعفر بنی سعید در این مراسم اظهار کرد:در ۲۷صفحه کتاب المیزان در مورد اخلاق نیکوی پیامبر گفته است که مهمترین آن هنر خوب گوش دادن پیامبر اسلام حضرت محمد ص به حرف های مردم و رعایت بهداشت و سفارش به رعایت بهداشت بود.
وی افزود:خداوند از فرستادن حضرت محمد ص به طرف مردم هدایت مردم از جهل و نادانی و تاریکی بود.
 وی با بیان اهمیت  به آداب زیارت پیامبر اکرم ص گفت:رعایت آداب زیارت  پیامبر ص مورد سفارش اهل بیت ع و بزرگان دینی قرار گرفته که  هر مسلمان با درک زیارت به دنیایی از معرفت دست پیدا می کند.
بنی سعید امام جمعه موقت هندیجان عنوان کرد:از موارد دیگری که زیاد سفارش شده در دین اسلام رعایت حقوق همدیگر با احترام ،صله رحم ،پرهیز از گناه ،اقامه نمازهای یومیه،زکات و خمس ،یتیم نوازی و کمک به همدیگر ، تلاوت قرآن با درک مفاهیم قرآنی و پیروی از ولایت  است.
وی با اشاره بحران اخلاقی در جامعه کنونی بیان کرد:دنیا در جاهلیت مدرن ودر یک بحران اخلاقی واجتماعی  بزرگ گرفتار شده که با توسل بر پیامبر ص ، قرآن واهل بیت ع می توان از این بحران ها نجات پیدا کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها