مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس شورای بسیج ورزشکاران استان زنجان:
باید از هر گونه موازی کاری در کارهای شورای بسیج در استان پرهیز نموده سعی در ارائه راهکارهای نو و تدوین برنامه هایی جدید داشته باشیم.
کد خبر: ۸۶۷۱۲۲۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جلسه شورای راهبردی بسیج ورزش استان زنجان با حضور آیت ا... خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، سردار کرمی فرمانده سپاه انصار المهدی، حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان و امیری مسئول بسیج ورزشکاران استان در سالن جلسات ولایت سپاه استان برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس شورای بسیج ورزشکاران و ناظر شورای بسیج ورزش استان در این جلسه گفت: باید از هر گونه موازی کاری در کارهای شورای بسیج در استان پرهیز نموده سعی در ارائه راهکارهای نو و تدوین برنامه هایی جدید داشته باشیم تا روند پیشرفت امور مذهبی و فرهنگی را در جامعه نظاره گر باشیم.

حسینی افزود: کارهای بسیار خوبی در سطوح استانی انجام شده که می بایست از تجربیات این کارها استفاده شود.

وی در ادامه اظهار داشت : تدوین تمام برنامه های شورای فرهنگ عمومی استان به ریاست آیت ا... خاتمی و استاندار زنجان خواهد بود و مناسب است مصوبات مربوطه و نتایج این جلسات جهت اجرا به شورای بسیج استان اعلام شود.

گفتنی است، در ادامه جلسه کارگروه های فرهنگی، علمی، بانوان، اقتصادی و سلامت اجتماعی به ارائه پیشنهادات پرداختند و موضوعات متعدد در کارگروه های مربوطه مطرح و تصمیم گیری لازم جهت انتصاب مصوبات انجام شد.

ارسال نظرات