تهیه‌کننده برنامه‌ راز شبکه چهار سیما و عصر شبکه اُفق با اشاره به تاثیر انقلاب اسلامی بر فضای رسانه ای غرب بیان داشت: آمریکایی‌ها تنها ۲ سال پس از انقلاب شروع به فیلم سازی علیه ایران کردند.
کد خبر: ۸۶۷۱۲۲۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، نادر طالب‌زاده شب گذشته در نشست بزم اندیشه‌ که با موضوع "دشمن شناسی فرهنگی و نقش رسانه‌های غربی در تخریب فرهنگ اصیل اسلامی" و با حضور فعالان فرهنگی و نخبگان در سالن همایش‌های مؤسسه خدمات مشاوره‌ای جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی برگزار شد، به نقش انقلاب اسلامی در تغییر فضای رسانه ای جهان اشاره کرد و اظهار داشت: رسانه‌های خبری جهان از طریق انقلاب اسلامی ایران فعال شدند.

وی با بیان اینکه مردم به دنبال واقعیات هستند، ادامه داد: اوج انعکاس خبری در آغاز فعالیت رسانه‌ها بحث تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود.

وی با اشاره به اقدامات شیمیایی آمریکا در جنگ ابراز داشت: آمریکایی‌ها در جنگ تحمیلی به رژیم صدام گاز خردل و موشک می‌دادند و ایران تاکنون برای مجازات آمریکا هیچ اقدامی انجام نداده  و انان را پای میز محاکمه نکشانده است.

طالب زاده اشاره ای به واقعه 11 سپتامبر کرد و افزود: این واقعه دارای ابعاد متخلفی بوده و رئیس سازمان سیا اعلام کرد که مصلحت نیست این واقعه فاش شود.

وی تصریح کرد: در یکی از کنفرانس‌های افق نو قریب به 30 کارشناس آمریکایی با محوریت حادثه 11 سپتامبر حضور داشتند ولی متاسفانه شاهد حضور مسئولان وزارت امور خارجه ایران در این کنفرانس نبودیم.

این مستندساز بیان داشت: امریکا درصدد بود و هست که انقلاب اسلامی را یک تهدید علیه جهان جلوه دهد بطوریکه دو سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی نخستین فیلم آمریکایی‌ علیه انقلاب اسلامی و امام راحل ساخته شد.

وی ادامه داد: از جمله قسمت های مهم این فیلم؛ انقلاب، امام راحل(ره)، دوره آخرالزمان، واقعه سوم خرداد و طبس بود ولی در این اقدام شوم خود ناکام شدند.

طالب‌زاده افزود: ایران هدف اصلی حمله‌های دشمنان بود و با سکوتمان خودمان را محکوم کرده‌ایم، در حالی که باید به‌گونه‌ای اقدام کنیم که سبب رسوایی جنایات آمریکایی‌ها علیه ایران بشود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها