انس با قرآن كريم موجب آرامش كاركنان در ماموريت ها مي شود.
کد خبر: ۸۶۷۱۲۲۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان در مراسم محفل انس با قرآن كريم در جمع كاركنان و خانواده كاركنان گفت: نهضت قرآن برهمه مردم به ويژه بر نيروي انتظامي فريضه واجب است و قانون آن، قانون الهي است.

سردار عليرضا صالحي با بيان اينكه نهضت قرآن برهمه مردم به ويژه بر نيروي انتظامي فريضه واجب است، افزود: شناخت ظاهري قرآن كافي نيست حفظ قرآن و عمل به مفاهيم آن هدايتگر خواهد شد.

وی تصريح كرد: قرآن داراي اهدافي است که همگي با ارزش بوده و بهترين راه عمل به قرآن است،چرا که اين کتاب آسماني،کتاب تدبر،تفکر و تعقل است و با عمل به آن تمام مشکلات در زندگي حل مي شود.

فرمانده انتظامي استان زنجان اظهار داشت: بنابه فرمايش مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) ما بايد 10 ميليون حافظ قرآن داشته باشيم، كه نيروي انتظامي خصوصا فرماندهي انتظامي استان زنجان با كار زير بنايي كه انجام داده است پيشگام در اين زمينه است.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان با تاکيد بر اينکه نظام مقدس جمهوري اسلامي همواره در مسير اقتدار و عزت خود با توطئه هاي متعدد دشمنان مواجه بوده است افزود: همه توطئه هاي دشمنان با رهمنودهاي ولايت فقيه و تبعيت مردم از رهبري و هوشياري ملت با شکست مواجه شد.

فرمانده انتظامي استان زنجان گفت : قرآن برنامه زندگي بشر است که‌اگر خوب‌از اين کتاب شريف و برنامه‌هاي آن در زندگي خود استفاده‌کنيم قطعاً محيطي سرشار از صفاو صميميت خواهيم داشت هم سعادت دنيوي را کسب خواهيم نمود و هم به‌سعادت اخروي که‌ هدف نهايي همه‌ماست خواهيم رسيد.

سردار صالحي با اشاره به اينكه قرآن کريم در برگيرنده‌هدايت و سعادت انسان در دنيا و اخرت و در تمام مراحل زندگي رهبر و راهنماي انسان به‌سوي کمال است افزود :قرآن در تنظيم روابط انسان ها و در ماموريت هاي پليس نقش بسزايي دارد.

وي گفت: نيروي انتظامي همگام با ساير نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران دفاع از ارزش هاي انقلاب اسلامي را وظيفه ذاتي و شرعي خود مي داند و تمام تلاش و توان خود را به کار خواهد بست تا خدشه اي هر چند کوچک به اين نظام مقدس وارد نشود.

اين مقام مسئول با بيان اينكه استان زنجان به پايتخت شور و شعور حسيني معروف است تصريح كرد: تلاش فرماندهي انتظامي استان زنجان اين است كه پليس زنجان هم بايد در عمل به آموزه هاي قرآني پيش قدم باشد .چون نهضت قرآن برهمه مردم به ويژه بر نيروي انتظامي فريضه واجب است .

فرمانده انتظامي استان زنجان در پايان خاطرنشان كرد: همه ما بايد با سرلوحه قرار دادن آموزه هاي قرآني و بهره مندي از رهنمودهاي مقام معظم رهبري در جهت ايجاد جامعه اي سالم و عاري از جرم تلاش كنيم.

ارسال نظرات