استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: مذاکره با آمریکا هیچ دردی را دوا نمی‌کند و تولید علم و جهاد علمی مسبب اقتدار ایران در سطح منطقه‌ای و بین المللی شده است.
کد خبر: ۸۶۷۱۲۱۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام نیک‌بین در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج شهرستان خلیل آباد در ابتدای سخنان خود به ویژگی های شخصیتی مربیان اشاره نمود و گفت: مربی باید از ویژگی های شخصیتی مطلوبی برخوردار باشد زیرا شخصیت وی و علاقه و ایمانش از عوامل بسیار مهم و موثر در فرآیند آموزش است.

وی در ادامه افزود: علاوه بر برخورداری از شخصیت برجسته مربیان، آگاهی و شناخت مربی از اصول و روش های تعلیم و تربیت عامل مهم دیگری است که می تواند او را در کار خود موفق و موید سازد.

این استاد دانشگاه استفاده بهینه از فضای مجازی را نیاز مبرم هر مربی دانست و تاکید کرد: در دنیای پیچیده امروز، هیچ کس بی نیاز از تعلیم و تربیت نیست. امروز فعالیت در مدرسه، دانشگاه و کلیه امور آموزشی خود بخش عظیمی از زندگی انسانها شده است و دیگر نمی توان با طرز تلقی گذشته به شاگرد و امور تربیتی نگریست و در این دنیای پیچیده و عصر ارتباطات و تکنولوژی استفاده از فضای مجازی علیه دشمن نیاز مبرم هر مربی است.

حجت الاسلام نیک بین همچنین با بیان اینکه دشمنی با آمریکا نعمت بزرگی برای ایران است، اظهار داشت: مذاکره با آمریکا هیچ دردی را دوا نمی کند و تولید علم و جهاد علمی است که باعث شده ایران اسلامی را به عنوان کشور علمی بشناسند و همین علم و دانش مسبب اقتدار ایران در سطح منطقه ای و بین المللی شده است.

در پایان مراسم از تعدادی از مربیان عقیدتی سیاسی که در سال 94 با مجموعه نمایندگی ولی فقیه سپاه خلیل آباد همکاری داشته اند با اهداء لوح و هدیه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها