مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حُر مشهد با بیان اینکه اسلام انقلابی بیمه کننده امنیت داخلی، منطقه‌ای و بین المللی است، فهم صحیح و هوشمندانه اسلام انقلابی را ضرورت جامعه ولایتمدار در عصر حاضر دانست.
کد خبر: ۸۶۷۱۲۰۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مراسم گرامیداشت سالروز شهادت استادمرتضی مطهری رحمت الله علیه و هفته عقیدتی سیاسی در سالن شهدای نهم دی حوزه مقاومت بسیج پنج حُر برگزار شد.

در این مراسم با شکوه که با حضور جمع کثیری از بسیجیان روستاهای مختلف حاشیه شهرمشهد برگزار شد، حجت الاسلام علی نوروزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حُر مشهد به ایراد سخنرانی پرداختند.

وی با تبریک هفته عقیدتی سیاسی به مربیان و هادیان سیاسی بسیج و سپاه، ضرورت جامعه ولایتمدار را در عصرحاضر، فهم صحیح و هوشمندانه اسلام انقلابی دانست.

وی با تبیین اسلام انقلابی و انقلاب اسلامی، کم رنگ شدن فهم صحیح و هوشمندانه از اسلام انقلابی را از چالش های پیش روی نظام عنوان کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حُر با اشاره به بیاناتی از رهبری عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی در مورد اهمیت اسلام انقلابی در نوع نگاه مردم نسبت به حوادث در پیش رو، نگاه هوشمندانه به طراحی های پیچیده آمریکا در منطقه و داخل کشور راخواستار شد.

نوروزی در پایان اظهار داشت: اسلام انقلابی بیمه کننده امنیت داخلی، منطقه ای و بین المللی است و کمرنگ شدن آن روحیه در بین مردم،  تداوم بخش سیاست های زشت و پلید دنیای غرب به رهبری آمریکا در منطقه و داخل کشور عزیزمان خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها