مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج حُر مشهد در افتتاح طرح‌های زودبازده حشیه شهر مشهد گفت: رفاه اقتصادی مردم محروم و مستضعف یکی از الزامات مسئولین باید باشد.
کد خبر: ۸۶۷۱۱۹۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،  به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج سازندگی، چند طرح زودبازده در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در سپاه ناحیه ای حُر مشهد افتتاح شد.

در این مراسم با شکوه که با حضور جمعی از بسیجیان حاشیه شهر مشهد برگزار شد، سرهنگ پاسدار خسروی با تبیین چرایی حمایت سپاه از طرح های زودبازده، این امر را اقدام و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتی دانست.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج حُر مشهد، اقتصاد مقاومتی را خنثی کننده تحریم ها دانست و اهتمام جدی مسئولان به حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی را خواستار شد.

وی در ادامه با اشاره به بیاناتی از رهبری عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی در مورد اهمیت اجرای اقتصادمقاومتی، حاشیه ی شهر مشهد را بهترین بستر برای اجرای آن سیاست‌ها دانست.

در پایان مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج حُر مشهد اظهار داشت: رفاه اقتصادی مردم محروم و مستضعف یکی از الزامات مسئولین باید باشد چون این قشرجامعه است که در دوران سخت، یاریگر انقلاب و کشور بودند. مردمی که جان دادند تا کشور حفظ شود مستحق بهترین کمک ها از سوی مسئولان کشور هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها