به همت بسیج مهندسین کشاورزی نیشابور؛

بهره برداری از واحد بیوگاز 10 متر مکعبی / کلنگ زنی واحد 50 متر مکعبی

واحد بیوگاز 10 متر مکعبی که توسط کارگروه دام و طیور کانون بسیج مهندسین کشاورزی نیشابور ساخته شده بود با حضور منتخب مردم نیشابور در مجلس افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۷۱۱۸۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، منتخب مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی پس از شرکت در دومین نشست اقتصاد مقاومتی "از حرف تا عمل" واحد بیوگاز10 متر مکعبی که توسط کارگروه دام و طیور کانون بسیج مهندسین کشاورزی نیشابور ساخته شده بود را افتتاح و کلنگ واحد 50 متر مکعبی در مجتمع برکت را به زمین زد.

هاجر چنارانی در این همایش عنوان کرد: کانون بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان نیشابور جایی است که در آن فکر تخصصی برای آینده کشاورزی رقم می خورد امیدوارم این کانون بتواند کشاورزی سنتی را به کشاورزی مدرن تبدیل کند.

وی ضمن تشکر دوباره از این کانون عنوان کرد: از تمامی شما که به دنبال این هستید که فرمایشات مقام معظم رهبری را مثل زمان جنگ به منصه ظهور برسانید کمال تشکر را دارم.

خاطر نشان می شود؛ دومین نشست اقتصاد مقاومتی از حرف تا عمل با موضوع اهمیت مدیریت پسماندهای کشاورزی و دامداری و بهینه سازی مصرف انرژی (کارگاه بیو گاز) با محوریت تولید انرژی پاک، فرآوری و مناسب سازی کودهای مصرفی، بهینه سازی مصرف آب، افزایش ضریب بهداشت محیط زیست و حفظ محیط زیست نیز روز گذشته در دانشکده کشاورزی برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها