خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی؛

آیت‌الله مصباح مطهری‌ها تربیت کرده است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه آیت الله مصباح یزدی یک متفکر دلسوز و سنگرنشین اسلام است که با جهاد علمی خود در برابر هر انحرافی می‌ایستد، گفت: ایشان خود یک مطهری است و مطهری‌ها تربیت کرده است.
کد خبر: ۸۶۷۱۱۸۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم با اشاره به سخنان اخیر مبنی بر اینکه شخصیت شهید مطهری همچنان بدون جایگزین است، گفت: این در حالی است که رهبر معظم انقلاب صراحتا آیت‌الله مصباح یزدی را مطهری زمان خوانده‌اند.

وی گفت: سزاوار نیست که ما نسبت به داشته‌هایمان ناشکری کنیم و تنها وقتی شخصیت‌ها را از دست می‌دهیم از آنها تعریف و تمجید کنیم.

حاجی‌صادقی ادامه داد: من نمی‌دانم اگر شهید مطهری اکنون در قید حیات بود آیا آقایان اکنون همین گونه در برابر ایشان موضع می‌گرفتند یا به خاطر ایستادگی و مقاومت ایشان در برابر انفعال و روشنفکری غربی آیت‌الله مطهری را به ارتجاع متهم می‌کردند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: آیا شخصیت علمی رهبری انقلاب اسلامی کمتر از شهید مطهری است؟ آیا جامعیت فکری و نگاه ایشان به مسائل کمتر از شهید مطهری است؟ آیا تعمق ایشان در مبانی دینی کمتر است که به طور کلی بگوییم برای شهید مطهری جایگزینی نیست.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه آیت الله مصباح یزدی نیز یک متفکر دلسوز و سنگرنشین اسلام است که با جهاد علمی خود در برابر هر انحرافی می‌ایستد، گفت: نباید کفران نعمت کنیم و وجود یک متفکر برجسته و ممتاز اسلامی که با روحیه جهادی در برابر انحرافات می‌ایستد و خود یک مطهری است و مطهری‌ها تربیت کرده است را تخریب کنیم.
ارسال نظرات