خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری:

دولتمردان آزادگی و اقتدار کشور را در روابط با غرب مدنظر قرار دهند

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید دولتمردان مسئله آزادگی و اقتدار کشور غیورمان را در روابط خود با دولتمردان غربی مورد توجه قرار دهند و به هیچ وجه از خطوط قرمز رهبری تخطی نکنند.
کد خبر: ۸۶۷۱۱۴۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، همایش بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی با حضور مربیان و هادیان سیاسی سپاه و بسیج در موقعیت شهید کاظمی کبودراهنگ برگزار شد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت مقام استاد مطهری و تبریک به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: مرزی غیر از مرز توحید در اسلام نداریم.

آیت‌الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی بیان کرد: اگر ما خود را در مسائل ایمانی محکم کنیم در این صورت است که همچون کوه می‌توانیم در برابر دشمن و استکبار جهانی بایستیم.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز نباید خود را به مشکلات اقتصادی گره بزنیم بلکه باید از اقتدار خود دفاع کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: باید دولتمردان مسئله آزادگی و اقتدار کشور غیورمان را در روابط خود با دولتمردان غربی مورد توجه قرار دهند و به هیچ وجه از خطوط قرمز رهبری تخطی نکنند.

وی با اشاره به شهادت امام موسی کاظم(ع) افزود: آخرین ضربه‌ای دشمنان به امام موسی کاظم(ع) به شهادت رساندن ایشان بود اما راه و هدف این امام بزرگوار را نتوانستند، بگیرند و ما امروز این آزادی و استقلال را از این امامان بزرگوار به ارث برده‌ایم.

موسوی‌اصفهانی با بیان اینکه استکبار ستیزی از خصوصیات امام موسی کاظم(ع) بود، گفت: اگر ما امروز یک قدم عقب بکشیم دشمن دست بردار نخواهد بود و به عقب نشینی ما راضی نخواهند شد بنابراین تنها راه حل آن ایستادگی و استقامت در برابر هر گونه هجمه دشمن است.

در پایان این مراسم از مربیان و هادیان سیاسی نمونه سال 94 تقدیر و تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات