خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر مطرح کرد
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: باید رشته‌ها و مدارسی ایجاد شود و کسانی در باب نشر و ترویج اندیشه‌های انقلابی شهید مطهری در جامعه امروز تلاش و تحقیق کنند.
کد خبر: ۸۶۷۱۱۱۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام الله‌کرم شیرزادی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در جمع فرماندهان پایگاه‌های حوزه علی ابن ابیطالب (ع) سپاه ناحیه ملایر با اشاره به شخصیت والای استاد شهید مطهری اظهار داشت: تمام کتاب‌ها و آثار این شهید بزرگورار برای انسان منفعت دارد و دارای سود است.

وی افزود: کتاب‌ها و آثار این شهید بزرگوار گنجینه و منبع مهمی برای اسلام است که با مطالعه آنها بیشتر با اندیشه‌های این اندیشمند و متفکر اسلام آشنا می‌شویم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه آثار شهید مطهری باید در جامعه تبیین شود، گفت: باید از آثار ایشان بیشترین بهره را ببریم چراکه با نگاهی به آنها درمی‌یابیم که پاسخ بسیاری از سوالات ما در آن وجود دارد.

وی اظهار داشت: باید رشته‌ها و مدارسی ایجاد شود و کسانی در این باب تلاش و تحقیق کنند و به نشر و ترویج اندیشه‌های انقلابی شهید مطهری در جامعه امروز بپردازند.

شیرزادی تصریح کرد: مربیان باید از برکات و اثار شهید مطهری استفاده کنند چراکه خداوند متعال منبع و دریایی از علم را نصیب ایشان کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات