مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارا... خارگ به همراه کارکنان سپاه این جزیره صبح امروز با رئیس اداره آموزش و پرورش خارگ دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۷۱۰۸۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در خارگ؛ در این دیدار که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و پاسداشت مقام معلم صورت گرفت و تعدای از معاونین و معلمین اداره آموزش و پرورش نیز در آن حضور داشتند ، حجت الاسلام احمد زاده طی سخنانی اظهار داشت: همه اقشار جامعه  مدیون زحمات معلم هستند زیرا تعلیم وتربیت و پرورش استعداد فرزندان ما به دست معلمان است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارا... خارگ شهید مطهری(ره)را نمونه یک معلم کامل دانست و اضافه کرد معلمی که سبک و اندیشه تربیتی او بر اساس افکار این فیلسوف بی بدیل باشد قطعا دانش آموزانی مدیر و کارآمد تربیت خواهد کرد و آینده مملکت را با این کار خود بیمه خواهد نمود .

در ادامه این دیدار رئیس اداره آموزش و پرورش خارگ ضمن تقدیر از حسن توجه مجموعه سپاه و بسیج به قشر فرهنگیان گفت: معلمی صرفا شغل نیست بلکه عشق و افتخاری است که معلمان علیرغم همه سختی ها و کاستی ها، به رسالت خود در تربیت نسل آینده کشور به نحو احسن عمل می نمایند  .

عباس امید ادامه داد: ما جهت حفظ استقلال سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و صنعتی کشور به مدیرانی کاربلد و خبره نیازمندیم تا چرخ توسعه مملکت را با سرعت به گردش در آورده و با فتح قله های علمی، موانع پیشرفت و ترقی را یکی پس از دیگری از سر راه برداشته، کشور را به دروازه شکوفایی و اقتدار برسانند .

وی تصریح کرد: بخش مهمی ازاین وظیفه  خطیر بر دوش فرهنگیان است تا نسلی کاردان و لایق تحویل آینده جامعه دهند که به خواست خدا و با همکاری سایر نهادهای ذیربط و تلاش های خستگی ناپذیر معلمان، این امر به صورت کامل محقق خواهد شد .  

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها