خبرهای داغ:
سردار باقرزاده در مراسم تشییع سردار شهید «شمسی‌پور»:

توافق در برجام باعث توهم برای کسی نشود/ خط ملت ایران مشخص است

فرمانده کمیته جست‌و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: توافق در برجام باعث توهم برای کسی نشود، خط ملت ایران مشخص است، خط همان است که امام خمینی(ره) راه را برای مردم ایران روشن کردند، این مسیر نورانی شهدا و راه عزت و استقلال ایران است.
کد خبر: ۸۶۷۱۰۷۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار محمد باقرزاده امروز در مراسم تشییع پیکر سردار شهید «علیرضا شمسی‌پور» در جمع مردم دارالمؤمنین اظهار داشت: شهید شمسی‌پورر مایه فخر و مباهات ما است که در آستانه شهادت امام موسی کاظم(ع) با پاهای قطع شده به دیدار مولایش امام حسین(ع) می‌رود.

وی افزود: شهید شمسی‌پور بیش از این نمی‌توانست شاهد این باشد که پیکر شهدا در جبهه‌های جنگ باقی بمانند و او در شهر آسوده باشد در حالی که شهدا در میادینی باشند که بعدا این میادین در طرح های عمرانی، در تلی از خاک با بولدزر این استخوان ها را در هم بشکنند و بعد دفنشان کنند.

فرمانده کمیته جست‌و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: همدان افتخار کند به اینکه امروز هفتمین شهید راه تفحص را که تقدیم انقلاب کرده، تشییع می‌کند.

وی با بیان اینکه استان همدان دومین استان کشور است که بیشترین شهید تفحص را دارد، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) عنوان کرد: او نمی توانست که یاد شهدا را فراموش کند چراکه افتخار این شهدا نشانه و مصداقی است از تکریم شهیدان و البته اوج این تکریم این است که ملت ایران در برابر بیگانگان سر خم نکند.

فرمانده کمیته جست‌و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه خاطرنشان کرد: اگر یاد شهدا فراموش شود این ملت به اسارت خواهد رفت.

وی تصریح کرد: خط و یاد شهدا، خط دلدادگی به حضرت زهرای اطهر(س) و دلدادگی به امام موسی بن جعفر(ع) است.

باقرزاده با اشاره به تاریخ اسلام ابزار داشت: در زمانی که سر شهیدی را محضر امام موسی بن جعفر(ع) بردند و از او نظر خواستند و او بر ایمان و استواری و دیانت و عامل بودن به امر به معروف و نهی از منکر شهادت داد، البته با علم به اینکه او را نیز به شهادت خواهند رساند، هراسی نداشت و حقیقت را بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه تکریم شهدا یکی از حقوق مؤمن است، اظهار کرد: شیعه حضرت علی(ع) جز این نمی‌تواند عمل کند و یک بخش از تکریم شهیدان به همین معنا برمی‌گردد.

فرمانده کمیته جست‌و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه شهید «شمسی‌پور» مردی صبور، با اخلاق، با استقامت و مهربان بود، گفت: در سخت‌ترین شرایط اخیر بارها برای ما گره‌گشایی کرد.

وی با بیان اینکه دوستانی که در سوریه بودند می‌دانند که او چه شخصیت بزرگی داشت، افزود: امروز نیز آنها از این شهید اسطوره‌ای برای خود ساخته‌اند.

باقرزاده با اشاره به سخنان سردار سلامی گفت: این ملت می‌خواهند بگویند که ما با آمریکا مخالفیم و سازش نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: توافق در برجام باعث توهم برای کسی نشود، خط این ملت مشخص است، خط همان است که امام خمینی(ره) راه را برای مردم ایران روشن کردند، این مسیر نورانی شهدا و راه عزت و استقلال ایران عزیز است.

فرمانده کمیته جست‌و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مردم همدان با حضور با شکوه و عظمت خود در تشییع برادر عزیزمان سردار همدانی مورد تکریم مقام معظم رهبری(مدظله العالی) قرار گرفت و این نشان‌دهنده رشد و بالندگی شما مردم همدان است.

وی در پایان از مردم شهید پرور همدان و تمام مسئولین حاضر در مراسم تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات