خبرهای داغ:
مشخص نیست اصلاح طلبان از ارومیه چه می خواهند که هر چقدر توهین ها ادامه پیدا می کند دل آن ها خنک نمی شود! این رویکرد موجب شده تا اصلاح طلبان نه فقط بین شهروندان اصولگرا، بلکه در میان سایر مردم ارومیه با هر عقیده و سلیقه ای نیز جایگاهی نداشته باشند.
کد خبر: ۸۶۷۱۰۶۹
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، "خود با نمک پنداری" اختلالی است که برخی افراد در سنین جوانی به آن دچار می شوند. فرد "خود بانمک پندار" اقدام به تکرار دائمی لطیفه های قدیمی و تکراری، شوخی های زیاد در جمع و انتشار مکرر کلیپ و کاریکاتور می کند و از آن جایی که فرد از توهم بامزگی رنج می برد متوجه حرکات بچگانه و بی مزه خود نیست!

حال تصور کنید این مشکل با فشار عصبی و واکنش های هیستیریک همراه شود. امری که به شدت اقدامات کودکانه و ناهنجار فرد مبتلا را شدت می بخشد.

نمونه بارز حالت مذکور را می توان در اقدام اخیر روزنامه قانون به وضوح مشاهده کرد. این روزنامه اصلاح طلب در ادامه حرکت های هماهنگ و سازمان یافته پیشین علیه نماینده منتخب مردم ارومیه، این بار اقدام به انتشار کاریکاتوری چیپ و بچگانه از نادر قاضی پور کرده است.

ریشه تداوم این تخریب ها را باید در ناراحتی و عصبانیت اصلاحات از رای مردم ارومیه و عدم توانایی تاثیرگذاری در انتخابات این شهر دانست. جایی که تلاش های اصلاح طلبان از همراهی با بی بی سی فارسی علیه نماینده مردم ارومیه در دور اول گرفته تا دعوت از زیباکلام و تلاش برای تشکیک در نتیجه انتخابات توسط برخی کانال های حامی این جریان در شبکه های مجازی، نتوانست نتیجه ای مطلوب برای آنان در پی داشته باشد.

تجربه نشان داده هر گاه مردم خلاف میل اصلاح طلب ها را خواسته اند مورد توهین قرار گرفته اند. وقتی خاتمی مردم را بی فرهنگ خوانده، مرعشی آنان را عقب مانده سیاسی لقب می دهد و هاشمی لفظ روستایی را به عنوان تحقیر به کار می برد، توهین به مردم ارومیه پس از بی اعتنایی به لیست اصلاح طلبان، چندان غیرمنتظره نیست.

اما مشخص نیست اصلاح طلبان از ارومیه چه می خواهند که هر چقدر توهین ها ادامه پیدا می کند دل آن ها خنک نمی شود! این رویکرد و دشمنی با رای مردم موجب شده تا اصلاح طلبان نه فقط بین شهروندان اصولگرا، بلکه در میان سایر مردم ارومیه با هر عقیده و سلیقه ای نیز جایگاهی نداشته باشند.

جنبه ای از این مساله را می توان در واکنش تند شهروندان ارومیه به مطالب سایت ها و کانال های تلگرامی اصلاح طلب در روزهای قبل و بعد از انتخابات مشاهده کرد. امری که در انتخابات های پیش روی کشوری و محلی ظهور و بروز بیشتری پیدا خواهد کرد.
ارسال نظرات