خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول سیاسی سپاه جلفا در نشست روشنگری و بصیرتی پایگاه حضرت ابوالفضل(ع) روستای مرازاد، ولایتمداری را عامل اصلی اقتدار کشور در مقابله با توطئه های دشمنان دانست.
کد خبر: ۸۶۷۱۰۱۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حکمت الله اکبری با تاکید به اینکه ایران اسلامی در طول سال های پس از انقلاب، پاسخ دندان شکنی به بدخواهان نظام داده، خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند ملت ایران تسلیم شدنی نیست.

وی اطاعت و پیروی از امام و رهبری را از راه‌های مقابله با امواج فتنه عنوان و تاکید کرد: اطاعت از رهبری تنها رمز موفقیت جامعه اسلامی است و علت همه شکست‌های گروه حق در طول تاریخ، بی‌توجهی به رهنمودهای رهبری دینی و ولی امر بوده است.

اکبری با بیان اینکه همه وظیفه داریم بیش از گذشته جایگاه ولایت را شناخته و این جایگاه را تبیین کنیم، افزود: جامعه اسلامی در سایه رهبری از همه تهدیدهای دشمنان مصون مانده و از توطئه‌های آن ها، سربلند بیرون آمده است.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به شعار امسال(اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل)، اظهار داشت: اگر ما بتوانیم به این اقتصاد دست یابیم، نظام جمهوری اسلامی ایران در همه دوران به ویژه دورانی که شاید دشمن بخواهد کشور ما را مورد تحریم و تهدید قرار دهد، بیمه می شود.

روستای مرزی مرازاد در 25 کیلومتری جلفا قرار دارد و این روستا هفت شهید والامقام را در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام و امام و انقلاب کرده است.

ارسال نظرات