خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در نشست «حکمت مطهر»:
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی وظیفه سیاستگذاری در مجموعه بسیج و سپاه را عهده‌دار هستند، گفت: سیاستگذاری همراه با عقلانیت امنیت را به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۶۷۱۰۰۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و بزرگداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری با عنوان نشست «حکمت مطهر» امروز در سالن همایش کانون بسیج جوانان مهدیه با حضور مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی و مربیان نظامی و فرماندهان حوزه ها و پایگاه‌های مقاومت و کارکنان سپاه ناحیه همدان برگزار شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در این نشست ضمن تکریم مقام علمی و معنوی استاد شهید مطهری و تبریک هفته عقیدتی سیاسی بیان داشت: تقوای بالا، بینش صحیح در شرایط زمان و مکان به شهید مطهری این امکان را می‌دهد که در مقابل تهدیدات و آسیب‌ها واکنش به موقع نشان دهد.

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی تاکید کرد: مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی وظیفه سیاستگذاری در مجموعه بسیج و سپاه را عهده‌دار هستند و این وظیفه بسیار سنگین و گران سنگی است چراکه سیاستگذاری همراه با عقلانیت امنیت را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: امام علی(ع) را می‌توان یک حاکم با سیاست و تدبیر دانست که فقط به فکر اصلاح جامعه و مردم هست و یک مربی نیز باید چنین باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان تاکید کرد: سیاستی که اسلام ناب دارد با جنایات و بدعت‌های داعش که به اسم اسلام ترویج می‌شود، مغایرت محض دارد.

وی با بیان اینکه اگر سیاست همراه با تقوا نباشد به ظلم و جور خواهد انجامید، گفت: مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی باید به تبیین و توضیح سیاست و بصیرت واقعی بپردازند.

محمدی ابراز داشت: مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی باید تمام اعمال و گفتار خود را با منویات رهبری در جامعه هماهنگ کنند و محک و معیار درستی آموزش‌های خود را بر اساس بیانات و منویات امام جامعه قرار دهند.

در این همایش از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی با اهداء جوایزی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات