خبرهای داغ:
به همت معاونت عقیدتی سیاسی ناحیه امام حسن مجتبی(ع): مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در حسینیه ثارالله ناحیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۷۰۹۵۵
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱

مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در ناحیه مقاومت  بسیج امام حسن مجتبی(ع) قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، گفت: حجت الاسلام قدیمی نژاد به عنوان سخنران این مراسم ضمن تسلیت شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع) به زندگی شهید مطهری و فعالیتهای ایشان پرداخت و بیان داشت: چرا شهید مطهری، مطهری شد؟ شهید مطهری هنگامی که رفت به تهران دانشجویان دور ایشان جمع شدند و انواع و اقسام سوالات را از ایشان کردند و ایشان هم به نحو احسن با فکر و تحقیق به سوالات آنها جواب می دادند. این فعالیتها و تحقیقات و مطالعه کردن باعث پیشرفت او گردید.

وی افزود: روحانیون عزیز ما باید بچه ها را به مطالعه کردن تشویق نمایند. مسابقه گذاشتن دیگر قدیمی شده است. بچه ها باید جذب مطالعه کردن شوند و کتابهای شهید مطهری را مطالعه نمایند.

قدیمی نژاد گفت: کسانی که زیاد مطالعه می کنند و به تحقیق و جستجو در مورد مباحث دینی می پردازد اینها عالم هستند و باید مورد تشویق قرار گیرند و دیگران را هم باید به این کار تشویق نمود.

وی در ادامه افزود: ما امروز مانند شهید مطهری کم نداریم، من بعضی از طلبه ها را که می بینم که با هم بحث و گفتگو درباره موضوعی می کنند آنها را تشویق می کنم. همین بحث و گفتگو ها و سوالات و تحقیق ها باعث پیشرفت انسان می شود.

در پایان مراسم ازمربیان و اساتید عقیدتی نمونه تجلیل شد
ارسال نظرات
پر بیننده ها