فرمانده انتظامي استان زنجان:

همه مجرمان از پتانسيل تكرار جرم برخوردار هستند

همه مجرمان از پتانسيل تكرار جرم برخوردار هستند و بايستي با اقدامات پيشگيرانه مانع از بروز اين پتانسيل شد.
کد خبر: ۸۶۷۰۹۴۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان در نشست خبري با اصحاب رسانه با تسليت سالروز شهادت حضرت امام موسي كاظم (ع ) گفت: فرماندهي انتظامي استان تمام توان خود را به كارگرفته تا يك امنيت كامل ايجاد شود.

سردار عليرضا صالحي به تلاش پليس در 45 روز گذشته اشاره كرد و افزود: در اين مدت 27 كيلو مواد مخدر ، 14 قبضه سلاح شكاري غير مجاز در سطح استان كشف و ميزان تصادفات فوتي درون و برون شهرها كاهش يافته است.

وي با تاكيد بر اينكه در اين مدت هيچ گزارش نا امني در سطح استان دريافت نكرده ايم تصريح كرد: جرايم خشن از قبيل سرقت مسلحانه، سرقت از بانك، سرقت از طلافروشي، آدم ربايي در سطح استان در اين مدت صفر بوده است.

سردار صالحي با تاكيد بر اينكه استان زنجان همچنان جزء استان هاي امن و برتر كشور است اظهار داشت: با مسائل اجتماعي بايد بسيار حساس، ريز و با بصيرت برخورد كرد.

وي با اعلام اينكه در پيشگيري از ناهنجاري ها خانواده ها و مراكز آموزشي موثر ترين نقش را برعهده دارند بيان داشت: 70 درصد جرايم با مواد مخدر ارتباط دارند و اگر معتادان به مواد مخدر به طور كامل جمع آوري شوند، ميزان جرايم 70 درصد كاهش مي يابد.

فرمانده انتظامي استان زنجان به طرح جمع آوري معتادان متجاهر و پر خطر اشاره كرد و گفت : در اين زمينه ماموريت اصلي پليس انتقال و برخورد قانوني است.

اين مقام ارشد انتظامي استان در زمينه پيشگيري از مواد مخدر تاكيد كرد: در مبارزه با مواد مخدر اصلي ترين موضوع ، كاهش تقاضا براي مواد مخدر است.

وي از تعامل خوب اصحاب رسانه با فرماندهي انتظامي استان تقدير و تشكر كرد و بيان داشت : انتقاد سازنده باعث پيشرفت بوده و براي پليس شيرين است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار