خبرهای داغ:
کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)قزوین بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با خانواده های شهدا و جانبازان و آزادگان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۷۰۹۲۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج به همت معاونت نیروی انسانی نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین به همراه کارکنان و مسئولین از خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان دیدار کردند.

معاون نیروی انسانی نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین بیان کرد: خانواده های محترم شهدا، جانبازان و آزادگان بر گردن ما حق دارند و ما باید حق این خانواده ها را با دیدار و قدردانی از آنها به جا بیاوریم.

پویامنش ضمن تکریم از مقام شامخ شهدای دفاع مقدس گفت: شهدای مدافع حرم نیز با پیروی از آرمانها و ارزش های این شهدا توانستند ثابت کنند که هنوز هم آن روحیه شهادت طلبی و ایثارگری در نسل های بعد از انقلاب هم وجود دارد و  راه و مردانگی آنها به فراموشی نرفته است.

وی در ادامه افزود: آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و ایثارگری های شهدایی هستند که مثل شمع سوختند تا جان و ناموس و فرزندان این مملکت در راحتی و امنیت کامل به سر ببرند.

معاون نیروی انسانی نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: امروز ما به برکت خون شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به چنان قدرتی دست پیدا کرده ایم که تمام ابرقدرت های جهان در برابر قدرت ما نمی توانند کاری بکنند.

 

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها