برگزاری گردهمایی کارکنان و سربازان در سپاه ناحیه طارم

گردهمایی کارکنان و سربازان سپاه ناحیه طارم همزمان با فرا رسیدن سالروز مبعث پیامبر بزرگ اسلام در محل نمازخانه این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۰۹۲۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، گردهمایی کارکنان و سربازان سپاه ناحیه طارم امروز همزمان با فرا رسیدن سالروز مبعث پیامبر بزرگ اسلام در محل نمازخانه این ناحیه برگزار شد.

حجت الإسلام کاظمی از مبلغین مؤسسه اقامه نماز استان قم در گردهمایی کارکنان و سربازان سپاه ناحیه طارم ضمن تبریک فرا رسیدن عید مبعث خدمت تمامی ملت شریف ایران اسلامی این روز بزرگ را گرامیداشت و گفت: پیامبر اسلام برای برقراری مکارم اخلاق در بین انسان ها از جانب حق تعالی مبعوث شده است.

حجت الإسلام کاظمی افزود: مصداق توکل به خداوند متعال نماز است بنابراین نماز در رأس تمام واجبات است بدیهی است هرچه نماز در جامعه کم رنگ تر باشد گره و مشکلات مردم بیشتر خواهد شد.

وی با اشاره به نقش و اهمیت نماز در جامعه امروزی تصریح کرد: هرچقدر انسانها ارتباطشان با نماز کمتر باشد بد اخلاق تر شده و نفس نمازشان اشکال دارد و در غیر این صورت عکس این قضیه رخ می دهد.

کارشناس مذهبی اظهار داشت: نقش شبکه های اجتماعی نقشی غیرقابل انکار، مهم و تأثیرگذار در دنیای امروزاست که این شبکه ها مهدویت و انتظاررا مورد هجمه خود قرار می دهند.بنابراین وظیفه ماست که ذائقه ها رابه سمت مهدویت و انتظار سوق دهیم.

این مسئول با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: جنگ در زمان دفاع مقدس راحت تر بود چون دشمن را در رو در روی خود میدیدی ولی دشمنان الآن با نفاق در داخل کشور وارد جبهه جنگ می شوند که به مراتب سخت تر است.

حجت الإسلام کاظمی با اشاره به شهادت سردار همدانی بعنوان شهید مدافع حرم اظهار داشت: این سردار بزرگ اسلام 90درصد آتش فتنه را فرو نشاند و دشمنان اسلام از وجود این گونه اشخاص در کشور احساس خطر می کنند.

وی با اشاره به این که سیاست اولیه سپاه باید فرمانده سازی فرهنگی باشد گفت: اینکار باعث می شود تا در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان مصون بمانیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار