حجت الاسلام جعفری در نشست بصیرتی حوزه ثارالله: در طول تاریخ همیشه افراد منحرف و افرادی که دین را نشناختند بوده اند و در گذشته در زمان شهید مطهری گروهک فرقان و اکنون گروههای تکفیری هستند.
کد خبر: ۸۶۷۰۸۷۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، نشست بصیرتی حوزه یک فاطمیه خواهران ناحیه ثارالله یزد به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم در بسیج با سخنرانی حجت الاسلام جعفری در امامزاده قل هو اللهی یزد برگزار شد.

حجت الا سلام جعفری در این نشست در خصوص اهمیت شناخت شهید مطهری(ره) توسط اندیشمندان و قشر تاثیر گذار جامعه و مدیران مملکتی عنوان کرد.

وی دراین نشست با بیان اینکه در طول تاریخ همیشه افراد منحرف و افرادی که دین را نشناختند بوده اند و در گذشته در زمان شهید مطهری گروهک فرقان و اکنون گروههای تکفیری هستند.

وی درادامه به ریشه یابی به وجود آمدن انسانهای خوب و بد پرداخت ودر پایان با اشاره به شهید شاخص سال شهید محمد منتظر قائم اظهارداشت رشادت و تدبیر این شهید والامقام درجهت جلوگیری ازنفوذ دشمن وبرای یافتن لیست دشمنان و خائنین داخلی که خطر ناکترین دشمنان نظام هستند بوده است که نهایتا منجر به شهادت این شهید بزرگوار شد.


ارسال نظرات