خبرهای داغ:
استاندار خوزستان با اشاره به اختلاف آمار جهاد کشاورزی و سازمان آب و برق، خواهان تطبیق کارشناسی شده اعداد و ارقام و گزارش‌های مرتبط با خسارت سیل اخیر استان شد.
کد خبر: ۸۶۷۰۸۶۱
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
به گزارش خبرنگار بسیج، عبدالحسن مقتدایی شامگاه سه شنبه در کارگروه آب، خاک و کشاورزی با اشاره به لزوم داشتن دستور کار دقیق درباره کارگروه های تخصصی اظهار کرد: از این به بعد مواردی که در کارگروه ها مطرح می شود باید از قبل کار کارشناسی درباره آن صورت گیرد تا به مصوبه تبدیل شود.


وی افزود: درباره گزارش خسارات سیل، تطبیق اعداد و ارقام جزو مواردی است که ما را در موضوعاتی که می خواهیم به مرکز ارائه دهیم تقویت می کند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: اگر آمارهای جهاد کشاورزی و آب و برق متفاوت باشد، اصلا خوب نیست. باید بحث ها اقناعی باشد چون پشتوانه هر مجموعه کار کارشناسی است.

وی با اشاره به بالا بودن ضریب نفوذ ۷۰ درصدی بیمه محصولات کشاورزی نسبت به ضریب نفوذ ۳۴ درصدی در کشور بیان کرد: بالا بودن این رقم در خوزستان جزو امتیازاتی است که باید درباره آن کار کارشناسی انجام شود.

استاندار خوزستان عنوان کرد: درباره خسارت سیل سه مرجع جهادکشاورزی، آب و برق و همچنین سازمان مدیریت وجود دارد که باید به آن واقعیتی که نسبیت دارند برسند.

مقتدایی با بیان اینکه موارد اعلام شده باید به شکل مصوبه و جمع بندی ارائه شود، گفت: دستور کارها باید مشخص باشد و حالتی نباشد که وقت‌گیر بوده و فقط توضیحاتی داده شود.

وی با اشاره به زمینه های گسترده سرمایه گذاری در بخش های مختلف کشاورزی اضافه کرد: سرمایه گذاری جزو مواردی است که باید تفکیک شود نه اینکه کارگروه و کسانی که مجوز می دهند نظر بدهند، چون سرمایه گذاری شوخی نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها