مسئول بسیج طلاب سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

عافیت طلبی عده ای، انقلاب را از مسیر اصلی اش منحرف می کند

مسئول بسیج طلاب سپاه امام صادق (ع) بوشهر گفت: باید مراقب بود چرا که عافیت طلبی بلای جان انقلاب است و عده ای که خود را انقلابی می دانند، چون عافیت طلب شده اند به دنبال انحراف در مسیر انقلاب هستند.
کد خبر: ۸۶۷۰۸۵۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، حمید رضا جعفری زاده در همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج  و سالروز شهادت شهید مطهری در جمع بسیجیان تنگستان گفت: شهید مطهری همواره بر انقلابی ماندن در درون انقلاب تاکید داشت وتوصیه موکد آن بزرگوار بر این نکته مهم معطوف بود که مواظب باشیم انقلاب از مسیر اصلی اش خارج نشود.

وی بیان داشت: شهید مطهری هرگز سیاسی بازی نکرد و انرژی خود را صرف حفظ مبانی انقلاب کرد و در این راه تا سر حد جانفشانی پیش رفت.

حجت الاسلام جعفری زاده خاطر نشان کرد: ما امروز وظیفه سنگین پاسداری از انقلاب را بر عهده داریم و در این مسیر تنها با تکیه بر مکتب امام و راه آن بزرگوار که حاصل تلاش شاگردانی چون شهید مطهری است می توانیم موفق باشیم.

وی افزود: امروز عده ای به دنبال تحریف مکتب امام هستند و با نفوذ و استعاله  از درون انقلاب می خواهند که انقلاب اسلامی ما را تبدیل به ضد انقلاب کنند.

جعفری زاده گفت: ما انقلاب نکرده ایم که بعد از سی و اندی سال از عمر نظام اسلامی امان بخواهیم سر سازش با مستکبران داشته باشیم.

وی تاکید کرد: عافیت طلبی بلای جان انقلاب ماست و یکی از مهم ترین خطراتی که متوجه انقلابیون است همین نکته خواهد بود که افرادی خود را سیلی خورده انقلاب می دانند ولی چون عافیت طلب شدند دست از انقلابی گری برداشته و خواستار حذف نماد هایی چون شعار مرگ بر امریکا در ادامه عمر انقلاب هستند.

مسئول بسیج طلاب سپاه امام صادق (ع) بوشهر گفت: امروز خطر مهم دیگری که انقلاب ما را تهدید می کند این است که عده ای در درون رای و نظر خود را مقدم بر ولی می دانند و برای رای خود اصالت قائل هستند که به دنبال این قضیه مخالفت با نظر ولی فقیه را در دستور کار دارند.

وی تاکید داشت: عده ای با خیانت تمام به دنبال این هستند که انقلاب در ادامه عمر خود از مسیر اصلی اش منحرف شود و از انقلاب فقط نام آن باقی بماند و این انحراف بوی خیانت می دهد.

جعفری زاده گفت: اگر می گوییم استحاله از درون چون می بینیم  که مقام معظم رهبری از اقدام و عمل سخن می گویند و با گذشت دو ماه از سال همه دستگاهامصلحت اندیش شده اند و هیچ اقدام و عملی در کارشان نیست.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب سرباز و فدایی می خواهد چرا که اگر عافیت طلب بود  و مصلحت اندیشی کرد شک نکنید کربلا تکرار می شود.

گفتنی است در این آیین به مناسبت شهادت امام موسی کاظم  مرثیه خوانی برگزار شد و در پایان از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی و هادیان سیاسی و مدیران عقیدتی و نظات رده های مقاومت بسیج تنگستان تجلیل به عمل آمد.

یر

 

 


ارسال نظرات