خبرهای داغ:
به مناسبت فرارسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج جمعی از فرماندهان سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز با تعدادی از خانواده شهدای شهرشریفیه و محمدیه دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۷۰۸۳۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،حسن شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز درحاشیه دیدار با خانواده‌های شهدای شهرستان البرز گفت: خانواده های شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس نشانه استقامت و پایداری ملت ایران در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی هستند.

وی افزود: این خانواده‌ها که بدون هیچ چشم داشتی و در راه استقلال و عظمت جمهوری اسلامی ایران فرزندان عزیز خود را برای دفاع از اسلام فدا کردند و این وظیفه ما می‌باشد که باید قدردان خانواده شهدا باشیم.

شجاعی مهر تاکید کرد: ما وظیفه داریم با تجلیل از خانواده های شهدا در راه پیروی از اهداف شهدا قدم برداریم و با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا آرمان های انقلابی و اهداف بزرگ آنان را به نسل جوان کشور انتقال بدهیم و اگر ما بتوانیم در راستای مسیر شهادت حرکت کنیم پیروزی های بزرگی را به دست خواهیم آورد.

دیدار با خانواده شهیدان هادی مهدی پور ، و شهید نصرالله یوسفی جزو دیدارهایی بودند که توسط فرماندهان سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز صورت گرفت.

               دیدار با خانواده‌های شهدای شهرستان البرز


              دیدار با خانواده‌های شهدای شهرستان البرز  


            دیدار با خانواده‌های شهدای شهرستان البرز

3001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها