مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کمیجان تاکید کرد:

مقابله هادیان عقیدتی_سیاسی با هجمه‌های فرهنگی دشمنان

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کمیجان با تاکید بر لزوم مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن گفت: هادیان عقیدتی_سیاسی با هجمه‌های فرهنگی دشمنان می‌توانند با ترویج آرمان‌های انقلاب، امام راحل و منویات مقام معظم رهبری در یگان‌های خود به این امر خطیر کمک کنند.
کد خبر: ۸۶۷۰۷۸۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام ابوالفضل رجبی در همایش "حکمت مطهر" که با حضور بسیجیان در سالن امام حسین(ع) شهرستان کمیجان برگزار شد با اشاره به آیات ابتدایی سوره الرحمن اظهار داشت: در سوره مبارک الرحمن "خداوند برای هدایت انسان‌ها برروی زمین وتربیت آن‌ها هادیانی قرار داده که آنان بهترین انسان‌های زمان خود بودند."

وی افزود: علم یکی از ابزارهایی بود که خداوند در اختیار پیامبران قرار داد تا به وسیله آن انسان ها تربیت کرده و در مسیر صحیح قرار دهند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کمیجان تصریح کرد: "تعلیم" سرمشق همه انبیاست که از طرف خداى تبارک و تعالى به آنها مأموریت داده شده است.

حجت‌الاسلام رجبی با اشاره به لزوم تبیین اندیشه‌های شهید مطهری گفت: آشنایی با افکار و اندیشه‌های والای شهید مطهری از مهم‌ترین مقاصد نام‌گذاری و گرامیداشت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه است.

وی افزود: جوانان ما باید با الگو گرفتن از آموزه‌های شهید مطهری حق‌مداری و دین‌شناسی آن بزرگوار را سر‌لوحه کار خود قرار داده و در گسترش دین و دفاع از آن در مقابل کسانی که سعی در نابودی آن دارند تلاشی مستمر داشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کمیجان تصریح کرد: بایستی به شناخت شهید مطهری بپردازیم چرا که با وجود مطالعات و تفکر در اندیشه‌های این شهید والامقام هنوز زوایای نهفته بیان نشده‌ای از این شخصیت وجود دارد که هفته عقیدتی سیاسی بهترین فرصت برای این امر است چراکه بصیرت‌افزایی و عمق‌بخشی به تفکرات اسلامی و انقلابی جوانان به‌ویژه پاسداران و بسیجیان از مهم‌ترین اهداف مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات