خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی جمعی از مسئولین سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین از خانواده شهیدان قزوینی و خمسه کرمی در شهر اقبالیه دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۷۰۷۶۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حسین عدالتی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در حاشیه دیدار از خانواده شهیدان قزوینی و خمسه کرمی در شهر اقبالیه، با تبریک هفته عقیدتی سیاسیاظهار داشت:شهید مطهری در راه اسلام شهید شد و بدخواهان بدانند که با رفتن او شخصیت اسلامی و علمی و فلسفی اش از بین نرفته است و مثل نور در دل مردم می درخشد، خدمتی که شهید مطهری به نسل جوان و دیگران کرده است کمتر کسی کرده است.

وی در ادامه با تجلیل از خانواده شهداء، عنوان کرد: شهداء حماسه ای آفريدندكه كسي تصورش را هم نمي كرد و هنوز معماي پيروزي ايران در هشت سال دفاع مقدس در دانشگاه هاي جهان حل نشده است رزمندگان اسلام در جنگ تمام معادلات بشر را به هم زدند.

عدالتی شربیانی خاطر نشان کرد: برای آشنایی بیشتر مردم و مخصوصا نسل جوان، باید عزت و عظمت و ایثار و شجاعت و از خود گذشتگی شهیدان گرانقدر در برنامه های مختلف از جمله دیدار از خانواده های شهداء، یادواره های شهداء ، و مراسم شب خاطره رزمندگان اسلام در محافل و مجالس و مدارس  و مساجد برگزار شود.

گفتنی است در پایان لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یابود و تکریم از خانواده این شهیدان اهداء شد.

4001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها