خبرهای داغ:
صبح امروز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی جمعی از کارکنان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با امام جمعه شهر اقبالیه دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۷۰۷۵۹
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، صبح امروز و به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی جانشین فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین و جمعی از کارکنان این ناحیه با امام جمعه شهر اقبالیه دیدار کردند.

حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه در حاشیه این دیدار با تبریک هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم گفت: سبک زندگی بسیاری از دانشمندان و عالمان برجسته دینی از جمله شهید مطهری می‌تواند نمونه و الگوی خوبی برای انسان‌ها باشد، با شناخت فکر و اندیشه او می‌توانیم در راه اعتلای اسلام قدم برداریم.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی دائماً به دنبال تخریب و مسخ تابعیت‌ها و باورهای دینی ما در جامعه اسلامی است و در این راستا تمامی تلاش خود را به کار می‌برد تا به اهداف خود دست پیدا کند از این‌رو بایستی هوشیارتر از همیشه برای مقابله با ترفندهای آنان آماده باشیم.

فاطمیان اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی در دوران بعد از جنگ، تهاجم فرهنگی وسیعی را آغاز نمودند و بحمدالله نیروهای سپاه و بسیج با اجرای برنامه های ارزشی و فرهنگی گسترده در سطح کشور، توطئه های دشمنان را ختثی کردند.

 

4001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها