خبرهای داغ:
به مناسبت هفته معلم جمعی از مسئولین سپاه وآموزش و پرورش خراسان جنوبی از خانواده شهیدان مهدی صادق و محمدرضا بهمن آبادی از شهدای فرهنگی بیرجند دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۷۰۷۵۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرنگار خراسان جنوبی، سالاری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیرجند در دیدار از خانواده شهید مهدی صادقی با تسلیت شهادت امام موسی الکاظم(علیه السلام) و گرامی داشت هفته معلم اظهارداشت: امام خامنه ای(حفظه الله) فرمودند " زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست".

وی افزود: ما مدیون ایثارگری و جانفشانی شهدا و ایثارگران در جامعه هستیم و به این فرهنگ افتخار می کنیم.

سالاری عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم در راستای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا در برنامه های کاری خودمان دیدار از خانواده های شهدا وایثارگران را در طول سال داشته باشیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیرجند گفت: این عزت نفس خانواده های شهدا و ایثارگران است که هیچ خواسته ای از مسئولین ندارند.

لازم به ذکراشت، معلم شهید مهدی صادقی در سال 87 در حادثه تروریستی بمب گذاری مسجد علی ابن ابی طالب(علیه السلام) زاهدان به شهادت رسید.

گفتنی است، در این دیدار رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالرضا(علیه السلام)، قنبری مسئول اقشار بسیج، جمعی از مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان و سجادی رئیس آموزش و پرورش بیرجند حضور داشتند.

انتهای پیام/14

ارسال نظرات
پر بیننده ها