خبرهای داغ:
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان به همراه معاونین ستادی با حضور در فریدونشهر از کمیته امداد این شهرستان بازدید کردند.
کد خبر: ۸۶۷۰۷۲۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا شیران و معاونین ستادی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از کمیته امداد فریدونشهر بازدید و از نزدیک با فعالیت ها و خدمات این کمیته در شهرستان آشنا شدند.

مدیر کل امداد استان در جمع کارکنان این شهرستان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد و فرهنگ ، اقدام و عمل ، همه همکاران را به حرکت جهادی در راستای فرمایشات معظم له دعوت کرد.

وی ایجاد اشتغال و توانمند سازی خانواده ها را مهمترین رسالت کمیتهامداد دانست و گفت: بدون شک، ترغیب مددجویان و نیازمندان به ایجاد اشتغال ، نیازمند وجود روحیه کار و تلاش در بین کارکنان است تا تاثیر لازم را در مددجویان داشته باشد.

در ابتدای این دیدار مدیر کمیته امداد فریدونشهر نیز گزارشی از روند خدمت رسانی در این شهرستان ارائه کرد.

سید مصطفی انوری گفت: با پیگیری های انجام شده و همراهی خوب خیرین و بویژه حامیان طرح اکرام ایتام در سال گذشته سرانه دریافتی ایتام به مبلغ یک میلیون و 570 هزار ریال افزایش یافته است. وی جذب 91 درصدی اعتبارات بانکی در زمینه اشتغال و هزینه کرد مبلغ 10 ملیارد ریال در بخش عمران و مسکن مددجویان بویژه در بهسازی منازل روستای و شهری را نقطه عطف فعالیت های این کمیته عنوان کرد.

مدیر کمیته امداد فریدونشهر در ادامه با اشاره به مشکلات پیش رو در خدمات رسانی به محرومین منطقه با توجه به وضعیت جغرافیایی شهرستان و پراکندگی روستاها و داشتن 500 خانواده عشایری تحت حمایت و همچنین سکونت 1100خانوار مددجو در منطقه پشتکوه، خواستار توجه بیشتر مسوولین به این شهرستان شد.

حضور در منازل تعدادی از مددجویان تحت حمایت و دیدار با ایشان از دیگر برنامه های این سفر بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها