خبرهای داغ:
مراسم وداع با پیکر مطهر سردار شهید «علیرضا شمسی‌پور» در حسینیه امام (ره) همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۰۷۱۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم وداع با پیکر مطهر سردار شهید «علیرضا شمسی‌پور» شامگاه سه‌شنبه در حسینیه امام (ره) همدان برگزار شد.

مردم شهیدپرور همدان با حضور باشکوه در این مراسم با پیکر مطهر شهید «شمسی‌پور» که صبح روز دوشنبه 12 اردیبهشت ماه سال جاری در عملیات تفحص شهدای والفجر 4 در ارتفاعات کانی‌مانگا پنجوین عراق به فیض شهادت نائل آمد، وداع کردند.

فرمانده تیپ ۳۲ انصار الحسین (ع) همدان در این مراسم با اشاره به سجایای اخلاقی این شهید، عنوان کرد: این شهید بزرگوار تبحر بالایی در شناسایی مواضع داشت تا جایی که اطلاعات مناسبی از قوای داعش در سوریه جمع‌آوری کرد.

سردار مهدی فرجی با بیان اینکه امکاناتی که اکنون در دست این نیروهای تروریست است شاید سال‌ها بعد امکان شناختش فراهم شود، ادامه داد: افرادی که توسط داعش اسیر می‌شوندبه فجیع‌ترین وضع به شهادت می‌رسند.

وی عنوان کرد: مستشاران ایرانی در سوریه به یاری مردم این کشور مظلوم پیوسته‌اند و گاهی حتی نمی‌توانیم از مجروحین خود بگوییم.

فرمانده تیپ ۳۲ انصار الحسین (ع) همدان افزود: شهید شمسی‌پور پس از بازگشت از سوریه علی‌رغم بیماری همسر خوب عنوان می‌کرد برای پیدا کردن پیکرهای چند شهید عملیات کربلای ۴ باید به پنجوین عراق بروم و معتقد بود هر شهید که پیدا شود یک خانواده خوشحال خواهند شد.

وی عنوان کرد: وی پس از تفحص ۱۰ شهید با برخورد پایش به مین والمری معراجی گونه به شهادت می‌رسد.

فرجی بابیان اینکه افتخار آزاد کردن دو شهر مهم شیعه نشین سوریه بر تارک همدانیان و سردار شهید شمسی‌پور می‌درخشد، گفت: دژی که داعش در این منطقه مستقر کرده در بزرگ‌ترین عملیات ایران در کربلای ۵ و در شلمچه نیز وجود نداشت.

وی اظهار داشت: مدافعان حرم و تفحص کنندگان سرزمین نور این‌گونه پرپر می‌شوند تا شعار استکبارستیزی باقی بماند و برخی تصور نکنند آمریکا برای ما همه‌چیز می شود.

فرمانده تیپ ۳۲ انصار الحسین (ع) همدان در ادامه با اشاره به اینکه مردم در انتخابات ولایی بودن خود را نشان دادند، گفت: مردم همدان ولایتمدارانه نمایندگان خود را انتخاب کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات