يك روز با اقتصاد مقاومتي:

بازدید مسئولین تفتی از عرصه های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان+تصاویر

در آستانه سالروز تأسیس بسیج سازندگی امام جمعه شهرستان تفت به همراه فرماندار از کارگاههای اقتصاد مقاومتی در ان شهرستان بازدید کردند.
کد خبر: ۸۶۷۰۶۹۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، به مناسبت 17 ارديبهشت سالروز تاسيس بسيج سازندگي به فرمان مقام معظم رهبري در سال 1379،بازديد امام جمعه و فرماندار شهرستان تفت از عرصه هاي فعاليت بسيج سازندگي در اقتصاد مقاومتي صورت گرفت.

در اين بازديد كه از كارگاههاي توليد قارچ، پرورش ماهي و پرورش شتر مرغ صورت گرفت از تلاش و زحمات بسيجيان در ايجاد و راه اندازي اين كارگاهها تقدير و تشكر بعمل آمد.

در اين برنامه امام جمعه شهرستان ضمن عرض خسته نباشيد به توليد كنندگان عرصه ها در خصوص مسايل و مشكلات توليد و روش هاي فروش محصولات توليدي جويا شد و بيان نمود: سال 95 سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل است كه شما جوانان اين رانشان داديد كه مي شود از كمترين امكانات بهترين محصول را توليد كرد كه اين همان اقتصاد مقاومتي است .

درضمن فرماندار شهرستان تفت نيز در جريان بازديد از كارگاه قارچ نيز از فعاليتهاي صورت گرفته در اقتصاد مقاومتي در بسيج شهرستان تشكر و قدرداني نمود و گفت: فرماندار، فرمانداري و كليه دستگاههاي دولتي شهرستان تمام عزم خود را درجهت عملي شدن شعار سال و رفع مشكلات كارگاههاي توليدي محصولات اقتصاد مقاومتي جمع نموده و هرگونه كمكي را به اين كارگاهها انجام خواهند داد.

شايان ذكر است كه در شهرستان تفت با فعاليتهاي صورت گرفته توسط بسيج سازندگي ناحيه از ابتداي اعلام و فرمان مقام معظم رهبري مبني براقتصاد مقاومتي تابحال: 20كلني زنبورعسل، 25 مورد كارگاه پرورش دام سبك و سنگين، 7مورد كارگاه توليد قارچ، 10واحد پرورش شتر مرغ و .... در برنامه اقتصاد مقاومتي اجرايي شده است كه بسيج از طريق پرداخت تسهيلات و پشتيباني هاي جانبي از كارگاههاي فوق الذكر اقدام نموده است.


ارسال نظرات