یزدان پناه گفت: یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های ما تشکیل مجموعه پارس شمالی آن‌هم به محوریت شهرستان دشتی است و این امر با همکاری تمام ادارات و در رأس آن فرمانداری دشتی محقق می‌شود و این را وظیفه خود می‌دانیم که شهرستان دشتی را بهترین نقطه برای تشکیل این مجموعه معرفی و آماده‌سازی کنیم.
کد خبر: ۸۶۷۰۶۸۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳


به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی؛  مهرداد یزدان پناه عضو بسیج مهندسین شهرستان دشتی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: هدف از نشست امروز با فرماندار دشتی نیازسنجی شهرستان دشتی برای شناسایی پتانسیل‌های بالقوه و همچنین شناخت نیروهای کارآمد در این شهرستان است.

وی افزود: پتانسیل‌های طبیعی گردشگری مانند به نگه و همچنین پتانسیل‌هایی مانند باغ‌موزه دفاع مقدس با توجه به روحیه بالای شهادت‌طلبی در این شهرستان می‌توانند شهرستان دشتی را از این بن‌بست خارج کند.

یزدان پناه اذعان داشت:در چند سال گذشته نگاه بی‌رحمانه‌ای به  شهرستان دشتی در ارتباط باسیاست گذاری‌های کشاورزی و گردشگری و غیره صورت گرفته است و این خود بهانه‌ای شد تا با جمع‌کردن نخبگان شهرستان در لوای بسیج مهندسین بتوانیم شهرستان را از این وضعیت خارج کنیم.

وی خاطرنشان ساخت: از فرماندار دشتی می‌خواهیم که حمایت لازم را از این مجموعه نوپا و البته متخصص نماید زیرا این مجموعه برای به روی غلط افتادن طرح‌های پیشنهادی به حمایت قاطع شخص اول شهرستان نیاز مبرم دارد و در این راه خطیر شخص فرماندار می‌تواند کمک بزرگی به این مجموعه نماید.

عضو بسیج مهندسین شهرستان دشتی اضافه کرد: یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های ما تشکیل مجموعه پارس شمالی آن‌هم به محوریت شهرستان دشتی است و این امر با همکاری تمام ادارات و در رأس آن فرمانداری دشتی محقق می‌شود و این را وظیفه خود می‌دانیم که شهرستان دشتی را بهترین نقطه برای تشکیل این مجموعه معرفی و آماده‌سازی کنیم.

یزدان پناه در پایان افزود: با نگاه ریشه‌ای که در تاریخ مبارزاتی مردم دشتی چه در زمان رئیس‌علی و چه در زمان 8 سال دفاع مقدس بی اندازیم متوجه حضور فعال شهرستان دشتی در این زمینه می‌شویم و تأسیس باغ‌موزه دفاع مقدس نه‌تنها برای شناسایی شهدای شهرستان بلکه بهترین جاذبه گردشگری ایثار و شهادت و حتی راهیان نور در این منطقه می‌تواند باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات