مسؤول بسیج مهندسین شهرستان دشتی:

حمایت فرماندار دشتی راه گشای کارهای ماست

روستا گفت: امیدواریم با حمایت‌های فرماندار محترم شهرستان دشتی این طرح‌های پیشنهادی بسیج مهندسین که با حضور جمع کثیری از نخبگان آماده‌شده است به مرحله اجرای نهایی برسد و شهرستان دشتی با اجرای این طرح‌ها ازلحاظ وضعیت اشتغال به وضعیت پایداری برسد.
کد خبر: ۸۶۷۰۶۷۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰




به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی،  علی روستا مسؤول بسیج مهندسین شهرستان دشتی صبح امروز در جلسه با فرماندار دشتی گفت: بسیج مهندسین شهرستان دشتی با ارائه پیشنهادهای سازنده به ادارات و ارگان شهرستان دشتی راه را برای ورود به برنامه‌های تخصصی و ایجاد بستری مناسب برای استفاده از دانش و تخصص جوانان دشتی برای بهره‌برداری در طرح‌های اجرایی شهرستان دشتی ایجاد نموده است.

وی افزود: داشتن ارتباط سازنده بین بسیج مهندسین و ادارات و ترجمان‌های این شهرستان می‌تواند راه را برای توسعه شهرستان فراهم نماید و این ارتباط می‌تواند بستری سازنده برای هر چه‌بهتر اجراشدن تمامی طرح‌های اثرات و ترجمان‌ها در سطح شهرستان باشد.

روستا در مورد آخرین وضعیت راه‌اندازی بخش خدماتی پارس شمالی در منطقه دشتی گفت: در مورد مدیریت خدمات پارس شمالی طی جلساتی که با مدیریت منطقه ویژه پارس جنوبی داشتیم به مراحل پایانی نزدیک شده است و اگر استعلامات زیست‌محیطی تکمیل شود می‌توانیم کار را شروع کنیم.

وی با اشاره به کارهای انجام‌شده توسط بسیج مهندسین شهرستان دشتی نیز افزود: بسیج مهندسین از بدو تأسیس توانسته با جذب بیش از 500 مهندس اعم از کارشناس و دکترا، نخبه‌ها را گرد هم جمع‌آوری کرده و در این مدت طرح‌هایی مانند مدیریت خدمات پارس شمالی، باغ‌موزه دفاع مقدس، اجرای ورودی شهر خورموج، منطقه گردشگری به نگه و شیرین و همچنین خدمات پارک مفتون را برای ارائه به شهرداری و فرمانداری ارائه کند.

مسؤول بسیج مهندسین شهرستان دشتی گفت: هنوز برخی از ادارات شهرستان دشتی این کمک و مشاوره رایگان را که از سوی بسیج مهندسین ارائه می‌شود را باور ندارند و این کار را اکثر دخالت در کار خود می‌دانند اما این کمک تنها به معنای انجام اصولی کارها و طرح‌ها است و نظر نهایی را روسای خود ادارات در مورداجرای طرح‌ها می‌دهند.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم با حمایت‌های فرماندار محترم شهرستان دشتی این طرح‌های پیشنهادی بسیج مهندسین که با حضور جمع کثیری از نخبگان آماده‌شده است به مرحله اجرای نهایی برسد و شهرستان دشتی با اجرای این طرح‌ها ازلحاظ وضعیت اشتغال به وضعیت پایداری برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار