کارشناس مسائل سیاسی در نشست سیاسی ناحیه روح الله:

آمریکا با استفاده از برجام قصد دارد تا راه نفوذ را هموار کند

به منظور ارتقاء بینش سیاسی، به همت سیاسی ناحیه روح الله نشست سیاسی با حضور پایوران و سربازان در ناحیه روح الله برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۰۶۶۹
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سرگرد پاسدار هادی گلزار در این نشست گفت:شبکه جهانی صهیونیسم با در دست گرفتن سازمانهای بین المللی و رسانه های تبلیغاتی جهان دست برتر را در جامعه جهانی دارد و با نفوذ خود موضوعات مورد نظر خود را در راس اخبار جهان قرار می دهد و کاری می کند که تمام رسانه های مهم جهان در مقابل جنایتهای صهیونیستها و همپیمانان آنان سکوت کنند.

وی خاطر نشان کرد:آمریکاییها که از سردمداران صهیونیستها هستند تصمیم دارند که با استفاده از برجام راه نفوذ را هموار کنند.

مسئول سیاسی ناحیه روح الله در ادامه گفت: در اواخر دهه 60 هجری شمسی آمریکاییها با نفوذ خود در کشورهای بلوک شرق مثل رومانی توانستند دولت آنها را سرنگون کنند.

وی ضمن ابراز تأسف گفت: امروز نیز آمریکاییها در تلاشند بوسیله نفوذ به اهداف خود در کشور دست پیدا کنند، متاسفانه برخی ها در کشور جنایات امریکا در مورد کشورمان ایران و مردم عزیزمان را فراموش کرده اند و تحقیر ایرانیان بوسیله آمریکا در تصویب قانون کاپیتولاسیون در زمان شاه خائن را از یاد برده اند.

در طول این 37 سال تجربه نشان داده است که هرجا در مقابل دشمن کوتاه آمده ایم و به وعده هایش خوش بین بوده ایم ضرر کرده ایم.

ارسال نظرات