خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: بسیجیان باید به بسیجی بودن خود افتخار کرده و مروج و مبلغ اهداف اسلام و نظام در جامعه باشند.
کد خبر: ۸۶۷۰۶۵۱
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام مجید تلخابی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی که در حوزه مقاومت ثارالله (ع) شهرستان آبیک برگزار شد، اظهار کرد: در حدیث قدسی آمده است که در نزد خدا چیزی برتر از توکل و رضایت وجود ندارد.

وی افزود: بسیجیان باید به بسیجی بودن خود افتخار کرده و مروج و مبلغ اهداف اسلام و نظام در جامعه باشند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: با توجه به اینکه شایعات و تبلیغات انحرافی دشمنان علیه نظام اسلامی بسیار است، می‌طلبد که بسیجیان، روحانیان و معلمان به عنوان مروجان اهداف انقلاب اسلامی در پیشبرد اهداف نظام گام‌های مستحکمی بردارند.

تلخابی اضافه کرد: بسیجی یعنی کسی که برای تبلیغ آرمان‌های اسلامی تعصب داشته و روحانی یعنی فردی که برای ترویج اهداف اسلام و نظام تعصب دارد.

وی بیان کرد: کسی که مروج اخلاق، انسانیت، دین، اهداف انقلاب و ولایت فقیه در جامعه باشد اثرات مثبتی در جامعه بر جای می‌گذارد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: کسی که در راستای ترویج فرهنگ اسلامی، ولایت فقیه، حقیقت، انقلاب اسلامی و ترویج نظریات ولی امر مسلمین گام بردارد، عاقبت به خیر می‌شود.

تلخابی تصریح کرد: هر کسی که در جامعه در راستای شایعه‌سازی، انحراف اذهان جوانان، جدایی دیگران از حق گام بردارد باید در انتظار عاقبت به شری بماند مگر اینکه لطف خدا شامل حال وی شود.

وی اضافه کرد: حُرّ به این دلیل عاقبت به خیر شد که به احترام حضرت زهرا (س) پاسخ نفرین امام حسین (ع) را نداد و به این امام همام برای اقامه نماز اقتدا کرد چراکه می‌دانست امام حسین (ع) حق است و به همین دلیل مروج خوبی‌ها شد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: زبیر یک انسان بسیار استثنایی بوده و سابقه مثبتی در کارنامه خود داشت ولی زمانی که اعتقادات مردم را خراب کرد، عاقبت به شر شد.

تلخابی یادآور شد: زبیر برای جنگیدن با امام علی (ع) مردم را برای جنگ جمل جمع کرد؛ زمانی که متوجه اشتباه خود شد در جنگ شرکت نکرد ولی مردم را متوجه اشتباه خود نکرده و اعتقادات مردم را خراب کرد.

وی ادامه داد: پس از راه‌اندازی جنگ جمل از سوی زبیر، جنگ نهروان به راه افتاد و ابن‌ملجم سر مبارک امام علی (ع) را شکافت، معاویه قوی شد و امام حسین (ع) مجبور به صلح شد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: سپس یزید روی کار آمد و واقعه عاشورا رقم خورد و پس از آن بنی‌امیه و بنی‌عباس روی کار آمدند و غیبت امام زمان (عج) صورت گرفت و تا الان مظلومیت شیعه ادامه دارد که از پایه‌های این حوادث زبیر بوده که از ائمه کفر است.

تلخابی خاطرنشان کرد: زبیر با همه عظمتی که داشت از جمله محافظ جان پیامبر در جنگ احد، یاور امام علی (ع) و کمک‌کننده به حضرت زهرا (س) پس از هجوم به خانه ایشان به دلیل حرکت اشتباه خود در جنگ جمل و انحراف مردم، عاقبت به شر شد.

6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها