خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام صادق(ع) آبیک:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک گفت: وظیفه سپاه حفظ دستاوردهای نظام، اهداف، آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی است و بر این باور اعتقاد داشته و حرکت می‌کند.
کد خبر: ۸۶۷۰۶۴۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام محمد پنجی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام صادق(ع) در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی که در حوزه ثارالله(ع) شهرستان آبیک برگزار شد، اظهار کرد: رسالت تمام انبیای الهی انتقال عقیده و اعتقاد درست و صحیح به مردم و حرکت به سوی پروردگار متعال بوده است.

وی افزود: نظام اسلامی در واقع با حرکت در مسیر الهی همان اعتقاد و عقیده راسخ انبیای الهی و ائمه اطهار(ع) را دنبال می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک ادامه داد: آحاد جامعه موظف هستند با عقیده و باور درست اسلامی و دینی در راستای تحقق اهداف اسلام و نظام گام برداشته تا در جامعه آرمان‌ها و اصول اسلامی پیاده شود.

پنجی خاطرنشان کرد: هر فردی در جامعه به سهم خود در راستای ترویج اعتقادات و اندیشه‌های اسلامی و ناب باید نقش ایفا کند.

این مسئول بیان کرد: وظیفه سپاه حفظ دستاوردهای نظام، اهداف، آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی است و بر این باور اعتقاد داشته و حرکت می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق(ع)شهرستان آبیک عنوان کرد: نامگذاری هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه با هدف ترویج مبانی عقیدتی اسلام در برنامه‌های سپاه و بسیج و بر اساس معرفی شاخصه‌های اسلامی است.

پنجی اضافه کرد: سپاه و بسیج یک نیروی صرف نظامی نیستند بلکه در بسیج بدنه مردم شکل گرفته و قشرهای مختلفی را در برمی‌گیرد.

وی اذعان کرد: بسیج برای تمام قشرهای جامعه اجرای برنامه‌های فرهنگی، اعتقادی و تربیتی بر اساس آموزه‌ها و مفاهیم اسلامی را در دستور کار دارد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی که در حوزه ثارالله(ع) شهرستان آبیک برگزار شد، اعضای شجره طیبه صالحین، حجت‌الاسلام مجید تلخابی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه موقت شهر آبیک و جمعی از بانوان و برادران بسیجی این شهرستان حضور داشتند.

در این مراسم، در سوگ شهادت امام موسی کاظم(ع) مداحی و مرثیه‌سرایی برگزار شد.

6001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها